Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

ΣΠ.ΠΟΔΑΡΑΣ "Πέστε μου" 18/02/2013 Σ.Π


Είναι φορές που σκύβω
μην με χτυπήσουν τ' άστρα
και άλλες φορές πηδώ για να τα φτάσω
πέστε μου το λάθος μου;

Είναι φορές που με πνίγει η αγάπη σου
και άλλες που κολυμπώ στον έρωτα μας
για να σε βρω
πέστε μου το λάθος μου;


Είναι φορές που κτυπώ τους ανθρώπους
και άλλες φορές με κυνηγάνε
για τις επιστροφές μίσους μου
πέστε μου το λάθος μου;

Είναι φορές που χάνομαι στον κόσμο μου
και άλλες φορές που φεύγω από τον δικό σου
πέστε μου το λάθος μου ;

Είναι φορές που κλαίω με την χαρά μου
και άλλες που γελώ με τον πόνο μου
χαρά και πόνος ίδια δάκρυα στα μάτια
πέστε μου το λάθος μου ;

Το λάθος μου βλέπω για σωστό
ψάχνοντας την γαλήνη
άστρα αγάπη ανθρώπους έχασα
ψάχνοντας το σωστό

Είναι φορές που σκύβω
αυτό είναι το λάθος μου







2 σχόλια:


  1. Το λάθος μου βλέπω για σωστό
    ψάχνοντας την γαλήνη
    άστρα αγάπη ανθρώπους έχασα
    ψάχνοντας το σωστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλε μου. Έμαθες να ζωγραφίζεις,και να αγγίζεις τις ψυχές των ανθρώπων. Χαίρομαι που είμαι ανάμσε σ'αυτούς τους ανθρώπους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή