Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Σ.ΠΟΔΑΡΑΣ "Φωτιά " 29/04/2013



Αμφιβολία

Ψάχνω δυο χέρια
να με σφίξουν
δυο χέρια που να με σηκώσουν και να αγγίξω τ' άστρα
θα σε κάνω να με αγαπήσεις
μη φοβάσαι έλα

Φάνηκες σαν την φωτιά
καλεσμένος από την καρδιά μου
Σε κοιτάζω και λιώνω
γιατί καις τόσο ;
με κοιτάς και φλόγες με τυλίγουν
γιατί να είσαι φωτιά ;
Προσπαθώ να σ' αγγίξω και χάνομαι
θα με ψάξεις ;
με αγγίζεις και καίγομαι
πεθαίνω βοήθησε με
θα με αναστήσεις ;

Θέλω να σε αγκαλιάσω
αλλά φοβάμαι το πάθος σου
θέλω να σε φιλήσω
για να νιώσεις την ψυχή μου
θέλω να σου χαρίσω το βλέμμα μου
για να δεις πως σε βλέπω
θέλω να σου χαρίσω την φωνή μου
για να ακούς τα σ'αγαπώ μου
θέλω να βγει η καρδιά στα στήθη μου για να δεις πως δακρύζει αίμα
Θα καώ αν με αγκαλιάσεις ;

Ανοίγεις τα χέρια σου και τρέχω
θέλω να γίνω δροσιά για να μην καώ
αλλά φοβάμαι μην σβήσεις
καλύτερα στάχτη στην αγκαλιά σου
παρά να ζώ χωρίς ζωή
κάψε με να σωθώ

μη φοβάσαι έλα θα σε κάνω να με αγαπήσεις




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου