Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠ "Σ'αγαπώ"21/03/2013



Θα έρθω

Ξέθαψα τα κοχύλια από την καρδιά μου
αυτά που μου χάρισες σαν χωρίσαμε
για να στα επιστρέψω ανέγγιχτα όπως τα πήρα
μοσχοβολούν το άρωμα σου
έχουν την υγρασία του κορμιού σου
και με τρελαίνει το χρώμα και το βάθος των ματιών σου
θέλω να τα ξαναδώ

Σου υποσχέθηκα ότι θα ξανά γύριζα
το ήξερες αλλά πικράθηκες
σε άφηνα μόνη χρόνια τώρα
κάθε χειμώνα
μου έλειπες και σου έλειπα
ήθελα να χαθώ στο μέσα σου
ήθελες να με νιώσεις μέσα σου

Αλλα τρία βήματα και σου αφήνω τα χαρίσματα σου
στολίδια στο κορμί σου
σε αγγίζω υγρή όπως πάντα
ολόκληρος ουρανός στα μάτια σου ανέφελος
σπαρταράς τρέμει το κορμί σου
ριγώ
θέλω να μπώ μέσα σου αλλά φοβάμαι
μεγάλωσα για τέτοιες συγκινήσεις

Κάθομαι σιμά σου και κοιταζόμαστε
φουρτουνιάζεις με νάζι και με ακουμπάς
απομακρύνομαι δεν είμαι έτοιμος
θέλω να κλάψω
σηκώνεις κύμα οργής και με κυνηγάς
με τραβάς μέσα σου
με αγκαλιάζεις πνίγομαι
βοήθεια

Με σκεπάζεις με τα κοχύλια σου
δεν θα ξανά φύγεις μου λές
δεν θέλω σου λέω κράτα με
που θα ξανα βρώ τέτοια αγκαλιά
μα νεκρό τι θα με κάνεις;

Σ'αγαπώ μου λες
στο ξανά είπε θάλασσα αυτό;
έκλεισα τα μάτια και σε απόλαυσα
Σ'αγαπώ σου λέω








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου