Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΣΤΕΛΛΑ - ΣΟΦΙΑ ΖΥΓΟΥΡΗ "Οι άλλοι"



Το έκαναν –το είπαν και οι άλλοι»
Το έκαναν, το είπαν και οι «άλλοι»
κι αθώο περιστέρι γίνομαι με μιας.
Μες στον καιρό της «μόδας»(πτώσης),
και μες στην παραζάλη, ευθύνη κι ήθος,
...... τι θέλεις και ζητάς..
Ότι κι αν κάνουν «είδωλα» κι «ηγέτες»,
ότι περίεργο, φαντάζει λογικό.
Αφού το είπαν και το έπραξαν κι οι «άλλοι»,
τι θα στοιχίσει αν το κάνω και εγώ;

Πως αθωώνω έτσι απλά τον εαυτό μου,
στον λάθος δρόμο όταν διαλέξω για να μπω.
Στο κάτω – κάτω είμαι απλά ένας διαβάτης,
αυτό το δρόμο δεν τον έφτιαξα εγώ.

Κι αν άλλοι δρόμοι υπάρχουν της ευθύνης,
της αξιοπρέπειας, τόλμης και αρετής,
είναι οι δύσβατοι, γεμάτοι με εμπόδια,
είναι οι έρημοι, τόσο μοναχικοί.

Σε τέτοιους δρόμους δεν πηγαίνουνε οι «άλλοι»,
γιατί να είμαι ένα παράδειγμα λαμπρό;
Είναι δύσκολος ο δρόμος του Ηγέτη,
και πιο καλά τα πιο απλά να ακολουθώ.

Το δύσκολο – σωστό να αποφεύγω,
το εύκολο το κέρδος μοναχά να λαχταρώ.
Κι αν με ένα βήμα σωζόταν όλος ο κόσμος,
γιατί να έκανα το βήμα πρώτα εγώ;

Είναι οι «άλλοι» ..το άλλοθι δειλίας,
σαν το επιχείρημα απουσιάζει τι να πεις;
Η πιο φθηνή, πιο προσιτή δικαιολογία.
Αχ! Κείνοι οι «άλλοι»…οι απαράλλακτοι «εμείς».. (Στελλα Σοφια Νικ.Ζυγουρη)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου