Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

KΥΡΟΠΟΥΛΟΥ MΑΡΙΑ " Εσύ γλυκέ εαυτέ μου"





Όταν ψάχνεις στο παντού και στο πουθενά τους άξονες των αντοχών σου να φτιάξεις παραμύθι
Όσα χρόνια και να περάσουν θα σε κουβαλάω!
μου πήρε καιρό να ξεχάσω όσα αγάπησα
είπα και πάλι να δώσω φωτιά
φεγγάρια ν' ανάψω με γεύση πορτοκάλι
να ξεχρεώσω τα παλιά
πήρα όλα τα λάθη ,όσα μου' χεις μάθει και ξεκίνησα να βρω τον εαυτό μου,
το καλό χαμόγελο μου
πέρασα πολλά μέχρι να καταλάβω
ποιά είμαι τελικά τι θέλω να προλάβω
θέλω να ζήσω ζητάω πολλά
θέλω να τραγουδήσω στα πουλιά
θέλω να ζήσω απ' την αρχή
να μ' αγαπήσω πιο πολύ
θέλω να ζήσω ,ζητάω πολλά
να ξανανιώσω την καρδιά μου να χτυπά
θέλω να μάθω πάλι καλά
το μυστικό που λέγεται χαρά
να σε εμπνεύσει κάποιος μέσα απ αυτόν να αγαπήσεις εσένα.
για τον έρωτα που ερωτεύτηκε τον έρωτα!
Αχ αυτά τα παντού και τα πουθενά που είναι άραγε;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου