Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

ΧΑΤΖΗΘΩΜΑ ΖΩΗ "Γιορτή για τη ζωή!"



'Είμαι σε ηλικία πια που ξέρω τι θέλω'', είπα πριν λίγο καιρό σε κάποιον φίλο μου. ''Τι σημαίνει αυτό'' , με ρώτησε. Σημαίνει ότι γνωρίζω πώς θέλω να ζω και τι είναι ιδανικό για μένα. Αποφεύγω τους ''τοξικούς'' και μίζερους ανθρώπους και είναι επιλογή μου το χαμόγελο και η καλοσύνη. Συνειδητά πλέον διεκδικώ όσα πριν ήταν ασυνείδητα και μάχομαι γι'αυτά. Μια βόλτα στην πόλη και ανακαλύπτω ξαφνικά πως δεν είχα προσέξει ποτέ το μεγάλο δέντρο στη γωνία. Το σκυλάκι του διπλανού σπιτιού και την παλιά πόρτα στο ερειπωμένο σπίτι,που την έπνιξε η πρασινάδα. Γνωρίζω καλά τώρα την ευτυχία και την αναγνωρίζω. Είναι αδύνατο να ζω χωρίς ουσία και χωρίς ανθρώπους που ζουν και είναι κενοί.
Ξυπνώ το πρωί και θεωρώ ευλογία τον ήλιο,το απέραντο γαλάζιο που και σήμερα αντικρίζω. Γελάω με τα παιχνίδια και τα καμώματα της μικρής μου. Παίρνω τους δρόμους και κοιτάζω με χαμόγελο τους άλλους, έχω μόνο καλό μέσα μου γι'αυτούς,είναι φίλοι,συναγωνιστές και συνοδοιπόροι. Με απορία συχνά με αντιμετωπίζουν,αλλά το παιδί που παίζει στη γωνία κρυφτό με ''αναγνωρίζει''. Είναι τα δικά μου δεδομένα και σταθμά. Είναι η νέα μου ζωή, λουσμένη στο φως και στο ''ευχαριστώ'' για όσα οι φίλοι μου, οι δικοί μου αγαπημένοι μου χαρίζουν. Είναι ευτυχία να ζεις και κάθε μέρα που μας χαρίζεται είναι μια μικρή ζωή.
Πέρασα από το στάδιο της άρνησης και της μαυρίλας,πιστέψτε με, αλλά είναι προτιμότερη η ζωή από το σκοτάδι. Και εγώ προτιμώ τώρα να εξαντλούμαι σωματικά, και να δίνω όσα αποθέματα ψυχής έχω στους άλλους και πάλι να μην τα θεωρώ αρκετά. Αυτό είναι ζωή. Η βόλτα και τα παιχνίδια στην παραλία, η αγάπη χωρίς ανταλλάγματα,ένα φιλί, ένα ''ευχαριστώ'' και όλα λούζονται στο φως και τρελαίνομαι από χαρά!...
Δεν είναι υπέροχο ένα παιδί να τρώει παγωτό και να γεμίζει το στρουμπουλό του προσωπάκι με σοκολάτα; Τι άλλο θέλουμε ,για αγγίξουμε την ευτυχία και την αιωνιότητα; Δεν κρατώ πια τίποτα για μένα, δεν αντέχω την αξόδευτη αγάπη, ούτε να κενά διαστήματα χρόνου, κι αυτά δεν ξέρω τι να τα κάνω χωρίς φίλους και χωρίς αγάπη. Είναι ευτυχία να ζεις τελικά!...Έλα,χαμογέλα...όλα θα είναι καλά!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου