Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ "ΠΕΘΥΜΙΑ ΜΟΥ"



Λαχτάρα ανείπωτη η επιθυμία μου να σε νιώσω ξανά.
Να καθήσεις σιμά μου , να γύρεις το κεφάλι σου στα στήθια μου.Ν' ακούσεις τους χτύπους της καρδιάς μου ν' αντηχούν σα σήμαντρο αναστάσιμο καθώς θα μου χαρίζεις σα ροδοπέταλα ένα ένα τα φιλιά σου.
Να κλείσω στις παλάμες μου το πρόσωπό σου , να χαιδέψω μία μία τις ρυτίδες γύρω από τα μάτια σου.
Να πλανέψω το βλέμμα των ματιών σου και δικό μου να το κάνω.
Ν' ακουμπήσω τα χείλη μου στο λαιμό σου και να κλέψω τις σταγόνες του μύρου σου.
Να κυλιστώ ξεδιάντροπα πάνω στο ιδρωμένο σώμα σου και να γευτώ την ηδονή του κατάσαρκα.
Να σ' αφήσω να σεριανίσεις στα βάθη της ψυχής μου και να σου δοθώ μ' όλο το είναι μου.
Να σπαρταράω , να τρέμω στ' άγγιγμά σου , δική σου να γενώ ακόμα μια φορά.
Κι ύστερα , τρυφερά να μ' αγκαλιάσεις και με τη γλύκα της φωνής σου να με νανουρίσεις . . . ΠΕΘΥΜΙΑ ΜΟΥ . . .

Μ.Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου