Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΧΑΙΡΕΤΗ ΕΙΡΗΝΗ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

6 από το Δωδεκάθεο —  Ποσειδώνας,Αφροδίτη, Ηρα ,Δήμητρα, Αθηνά,  Ερμής.


    ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 
Αφροδίτη 

Γεννήθηκα το 1968 στο χωριό Ρουκάνι της Κρήτης από πατέρα μουσικό και μητέρα που λάτρευε τα λουλούδια! Τα παιδικά μου χρόνια ήταν απίστευτα στο χωριό με τους δυο μικρότερους αδελφούς μου! Τελειώνοντας το δημοτικό πήγα στο Ηράκλειο και έμεινα εκεί 30 χρόνια. Σήμερα ζω στο χωριό μου στο πατρικό μου, έχω μια κόρη 20 χρόνων που σπουδάζει στη Ρόδο, και στα τέσσερα χρόνια που μένω εδώ ασχολούμαι με τα παρά πολλά λουλούδια μου, τις δημιουργίες μου και συγχρόνως γράφω 2 βιβλία: Ένα με τη ζωή του πατέρα μου σε μαντινάδες και ένα χιουμοριστικό  σε ανωγειανή  διάλεκτο. Ανάλογα με την εποχή  φτιάχνω και περιβόλι. Η ζωή μου είναι απλή και γεμάτη συγχρόνως!
Αθηνά
Ανήσυχο πνεύμα, βιβλιοφάγος, λάτρης επιλεκτικά κάθε είδους μουσικής ( εδώ να τονίσω ότι ανακάλυψα την  κρητική μουσική καθυστερημένα στη ζωή μου αλλά λατρεύω  το Βασίλη Σταυρακακάκη -είναι και συμπέθερος- σε όλες του τις εκφάνσεις. Το νάζι  που διαθέτει, όταν τραγουδά, μου θυμίζει τον λατρεμένο μου πατέρα τον Μιλτιαδη Χαιρέτη. Αγχώνομαι χωρίς να μου φαίνεται και είμαι τελειομανής σε ό,τι κάνω Γι ´ αυτό και απορώ όταν μου λένε όμορφα λόγια για τα δημιουργήματά μου. Εχω σχέση λατρείας με την κόρη μου Εμμανουέλα, η οποία έχει πάρει κι αυτή τη δόση τρέλας και καλλιτεχνίας  από μένα, τον παππού και τον προπάππου της!
Ποσειδώνας 

    Το βασικό υλικό που χρησιμοποιώ είναι ο πολυμερικός πηλός (polymer clay) , πατίνες ακρυλικά χρώματα, χρυσό, σκόνη, καλούπια (όχι σε όλα- νομίζω ότι μπορείτε να τα ξεχωρίσετε) και τα μεταλλικά στοιχεία από επινικελωμενο χαλκό! Είμαι αυτοδίδακτη (δεν το ήξερα πως το είχα) ενώ μέχρι τώρα περιοριζόμουνα σε ό,τι έχει σχέση με τη βάφτιση και γάμο! Πριν χρόνια πήρα κάποια  μαθήματα από μια κυρία στην Αθήνα, η οποία κατασκεύαζε μόνο  μαρτυρικά για βάφτιση και κάποια απαρχαιωμένα  κοσμήματα!
 ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΙΡΕΤΗ 





ΕΡΓΑ 
Δήμητρα 

Νεράιδα σε κρεμαστό  και σκουλαρίκια

Sleeping angel....

Διάφορα μπεγλέρια (& μπομπονιέρες)!

Λιβελούλες!

Μπουκάλια βάπτισης


Για το λαιμό 


          Διάφορα σκουλαρίκια



Νεανικά σκουλαρίκια


















Διάφορα δακτυλίδια 















































Καρφίτσες


















ΖΩΔΙΑ





















                           
Μενταγιόν σε διάφορα θέματα με τα σκουλαρίκια τους!







































Λεβάντες

 Πασχαλίτσες


Ξωτικό 


3 of 4 elements.... — Γη φωτιά αέρας













  
Για περισσότερες δημιουργίες της Ειρήνης στο facebook στη  διεύθυνση 
https://www.facebook.com/groups/gioiacreations2013/




6 σχόλια:

  1. εξαιρετική δουλεια!! χόρτασε το ματι χρώμα και χαρά... Ειρήνη μου είσαι ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Εχω χονδρική αλλά δεν δίνω στοιχεία σε ανώνυμα σχόλια .....Ειρήνη

      Διαγραφή
  3. Eyxaristo , rotisa mono an exeis xontriki den zitisa stixoia , yparxei tropos epikoinonias ? tilefono h katasthma gia na do ? eiste hrakleio ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλε στο email μου: irene_1268@hotmail.com όνομα και τηλ/Νο ή email και θα επικοινωνήσω εγώ μαζί σου Ειρήνη

      Διαγραφή
  4. molis to eida .fxaristo 8a ss stelo meil molhs giriso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή