Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

ΤΖΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ "Εις μνήμην "




Κιτρινισμένες εικόνες. Μούσες και ερινύες αντάμα 
παντοτινοί της ζήσης μου οδηγοί και κατήγοροι:

Με του ήλιου το ξύπνημα 
στις γειτονιές πλανιέμαι ̇ 
που να βρω τη γενιά μου
στου τσιμέντου τα τείχη.

Ορθογώνια πρόσωπα. Άχρωμες επαναλαμβανόμενες εικόνες 
υποχρεωτικό βάδισμα στη λογική του πρέπει:

Το χαμόγελο ψάχνω 
στους παλιούς αυλόγυρους ̇ 
που να βρω τη γενιά μου 
σε ντουβάρια φθαρμένα.

Τροχοφόρων συμφόρηση. Εργαστηριακά αιμοπετάλια 
αγνό συντηρητικό φιλτραρισμένου αίματος. 

Την ψυχή μου αφήνω 
σε χωμάτινους δρόμους ̇ 
που να βρω τη γενιά μου 
σε οθόνες κομπιούτερ. 

Εγκαταλειμμένα καρνάγια. Συνθετικά ναρκωτικά 
προϊόν μαζικής κατανάλωσης κινέζικης παραγωγής. 

Μαραμένων ονείρων 
υπολείμματα τώρα ̇ 
που να βρω τη γενιά μου 
στο νεκρών το βασίλειο. 

Αντιπαροχή ιδανικών. Καλλιμάρμαροι τάφοι 
εικονίτσες αγίων φτηνιάρικο εισαγόμενο λιβάνι. 

Με του χρόνου το διάβα 
κουρασμένος γυρίζω ̇ 
που να βρω τη γενιά μου 
στις κραυγές και στις ήττες. 

γιώργος θ. τζιας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου