Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΟΛΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ " "Ερατώ"

Francois Boucher - Erato, the Muse of Love Poetry




"Ερατώ μου, Έρωτά μου".

Έτσι την προσφωνούσε.
Κι εκείνη βυθιζόταν
στ' απύθμενα βάθη
μιας ευτυχίας πρωτόγνωρης.
"Ερατώ μου, Έρωτά μου"
της έγραφε.
Κι εκείνη,
μέσ' απ' όλα αυτά τα γράμματα,
το Έψιλον, το ρω, το άλφα, το ταυ, το ωμέγα...,
έβλεπε νερά τρεχούμενα,
έβλεπε εικόνες του Παραδείσου,
έβλεπε ήλιους, φεγγάρια κι αστέρια,
έβλεπε το φως του αβασίλευτου Φωτός,
έβλεπε την Ερατώ,
τη Μούσα τη Ερωτικής Ποίησης,
να της χαμογελά,
έβλεπε τον Έρωτα,
τον γιο της Αφροδίτης,
να τη σημαδεύει στο κέντρο της καρδιάς.
"Ερατώ μου, Έρωτά μου, Σε Λατρεύω"
της ψιθύρισε.
Κι εκείνη
έγινε ένα με τον Ήλιο.
Ανέβηκε
στην ψηλότερη κορφή του Ολύμπου.
Εκεί,
στις εσχατιές του χώρου και του χρόνου.
Εκεί,
ανάμεσα στους Αθανάτους.
Αθάνατη κι αυτή. 

Γ. Α. - Π. "Ερατώ"





4 σχόλια:

  1. Εκφράζω ένα Μεγάλο Ευχαριστώ στην Αγαπημένη μου Φίλη Γεωργία Κοτσόβολου, που γι' άλλη μια φορά με τίμησε τόσο πολύ, αναρτώντας ένα ακόμη ποίημά μου σ' αυτό τον εξαιρετικό χώρο... του "Homo Universalis".
    Γεωργία μου, Σου εκφράζω τις ολόψυχες Ευχές μου για μια Χρονιά Ευλογημένη!
    Πάντα, με την Αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Γιόλα η τιμή είναι δική μου για μια ακόμα φορά ! Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη καλή μου :))

      Διαγραφή
  2. Γιόλα μου γράφεις εξαιρετικά..μόλις τώρα εντόπισα την σελίδα και την κάνω άνω κάτω...με χαρά σε είδα και χάρηκα πολύ που γράφεις τόσο ιδιαίτερα,,,και τέτοιο θέμα που λατρεύω..όπως και τις υπέροχες εικόνες..φαντάζομαι θάχεις γράψει και για την Σαπφώ....είμαι ευτυχής που σε συνάντησα...είμαι πολύ χαρούμενη....φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή μου, Σ' ευχαριστώ ολόψυχα γι' αυτά τα θαυμάσια λόγια σου, τα τόσο εγκάρδια και τόσο επαινετικά για μένα... Σου στέλνω τα φιλιά μου και την Αγάπη μου...
    Να είσαι πάντα καλά, Εκλεκτή μου Φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή