Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

ΣΕΛΑΝΑ ΓΡΑΙΚΑ "Οίνος κι Οινοχόος,ουσία Μια! "



Μέτρησα στην φούχτα

Μου ρώγα-ρώγα-μια,δυο!-
απ το σταφύλι Σου.
Ευλαβικά,τις κρατώ 
στην παλάμη Μου
μην,τις καταστρέψω. 
Μεγάλη η Τιμή Μου 
κι η καρδιά θέριεψε.

Λέω,πρέπει κρασί να κάνω,
κρίμα ειν να τις γευθώ μονάχη, 
ολάκερος ο κόσμος!
-πριν κι επόμενος-
να δοκιμάζει,να μεθύσει, 
ας τρεκλίσει λίγο-θεμιτό!

Με ατέρμονη προσήλωση,χρόνια 
τις κουβαλούσα στην ίδια αυτή παλάμη 
-χέρι δεν άλλαξα!
Φτάνοντας στο λίκνο Σου,
στης Αρμονίας την ζήση 
κατάκοπη,με την Ιδια Ανάσα 
που ξεκίνησα,
τις παρέδωσα στον Λόγο Σου
-το ζέο το κρατά πάντα,στο χέρι 
το δεξί Του- 
με οινολόγο Του τον Ήλιο.
Για εννιά μέρες περίμενα,κάτω απ' την Ελιά!
Εννιά μέρες...

Μελίρρυτο κρασί,μου το παρέδωσαν
σ ένα φλασκί από Δέρμα 
να το κοιμίσω σ όποιον θέλει να γευθεί.
-Ποιος ίσως,ν' αρνηθεί μπορεί;-

Κεινον,τον Παιάνα που τραγουδούσε 
ο Λόγος Σου, 
σαν τον έμαθε απ την Μέλπω,τον Διόνυσο!δεν ξέρω 
η καρδιά Μου τον χάραξε, 
στα χάλκινα της φύλλα, 
μαζί με τον Οναγρο,μοναδικά μου όπλα.
Φεύγω... 
Οίνος κι Οινοχόος,ουσία Μια!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου