Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

ΣΕΛΑΝΑ ΓΡΑΙΚΑ "Νεοβούλη "

 Αlma  Τadema - greek woman
α' 
Αυτή εδώ η σιωπή 
καιρό χωρίς ψιθύρους, 
ηρθ' η Ωρα της,
 να ειπωθεί,ήχο πανηγυρικό.

β' 
Σ αγάπησα,έσταζα 
απ τον Στατήρα  κρασί-μελένιο!-
 το στόμα Σου να καταπιεί
 τρυγούσα τα σταφύλια-μόνη!-
στα χείλη Σου να πέσουν.

γ' 
Μα οι θεοί-ως εύνομοι,όπως λένε- 
θα δουν το κρίμα που πλήρωσα,βασανισμού απεχθές,
 τα λόγια απ' τα χείλη τα γλυκά,
 φαρμάκι σταλαγμένα.

δ' 
Πρόσεχα τις λέξεις Σου, 
άνεμος να μην πάρει, 
σε κοίμιζα στα δαχτυλόσγουρα μαλλιά μου, 
σ είχα Ερωτα,Εραστή και Ποιητή μου.

ε'
 Κυπρογέννητη,Μάνα του Ερωτα 
έλα να με ακούσεις, 
τις Σάτυρες λέξεις απ΄ το στόμα-τ' Αρχίλοχου!- 
έλα να εξευμενίσεις.

ζ' 
Ο Λυκάμβης,Πατέρας μου 
κ'η γνώμη του ως Νόμος, 
όταν μ' ορμήνεψε ν' αφήσω τ' Ανθρώπου 
την λυρική λαλιά και χείλια.

η' 
Και γω,κόρη του Πατέρα μου,
 σε ποιον να πω το όχι, 
διάλεξα την αδικία τ' Αρχίλοχου, 
η γυναικεία καρδιά μου,το χει.

θ' 
Και τώρα αυτός, 
την Σάτυρα στα χείλη του-αγαπημένα!-έχει, 
μας βρίζει στους δρόμους,στην Αγορά, 
όπου βρεθεί και στέκει.

ι' 
Μαζί με τον Πατέρα,
 -ηθικό μας αυτουργό για τούτο δω το κρίμα!- 
οδεύουμε σ' αυτοκτονία
 μα χέρι σταθερό!ψάξε του Ποιητή τις λέξεις.

κ' 
Ω Δία,ρίξε κεραυνό 
στην κάρα του επάνω,να πάψει 
να καρπώνεται,φυγή μου με τον Δόλο, 
από χρόνο τωρινό σε Αιώνιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου