Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

ΤΣΟΥΡΕΚΑ ΓΙΟΥΛΗ "Ζωγραφίζοντας."

James N. Lee - At the Easel



Πάντα βαθειά μεσ΄ στη καρδιά μου
έχω καλά φυλαγμένη μία παλέτα 
με όλων των ειδών τα χρώματα.
Κάθε μέρα την ακουμπώ δίπλα 
στο ταμπλό της ψυχής μου 
για να ζωγραφίσω τους πόθους
και τις σκέψεις μου..
Ζωγραφίζω με βαθύ
πρασινογάλαζο τη θάλασσα,
τ΄άλμπουρο στο πλοίο της
ζωής μου είναι κάτασπρο.
Το αμπάρι της μικρής μου βάρκας
το ζωγραφίζω με ζωηρά χρώματα
αισιοδοξίας για να βλέπω τα
ατέλειωτα μοναχικά μου βράδια
όνειρα χρωματιστά κι απάνεμα..
Έχω πολλά χρώματα στη παλέτα μου..
αφαίρεσα το μαύρο..
Δεν τ΄αφήνω ποτέ να μου τελειώσουν,
δεν φοβάμαι πια, γιατί τα συμπληρώνω
με Ελπίδα, με Φως, με Ζωή.
Όταν έχει μπουνάτσα, ρίχνω τα
κίτρινα δίχτυα μου στην πρασινογάλαζη
Θάλασσά μου για να πιάσω λίγα ψάρια..
Να ζήσω.
Αποφεύγω τα σκυλόψαρα και είναι
ο λόγος που αφαίρεσα το ανύπαρκτο
μαύρο από την παλέτα των χρωμάτων μου..
Σαν πιάσει ξαφνική βροχή, μαζεύω
το άλμπουρο κι εκτίθεμαι
στη θεία αγκάλη της να ξεπλυθώ,
να μοσχομυρίσουν πάστρα τα
χρώματα της ψυχής μου,
να εξαγνιστώ από ό,τι κακό
με έκανε να λυγίσω και ναι,
να αγανακτήσω, να τρυπήσω
με τα πινέλα μου τον καμβά
της μικρής ζωής μου..
Κάνω Ταξίδι στα Ανοιχτά κι
όπου βγει..
Μήπως η ζωή μας δεν είναι
ένα μεγάλο ρίσκο;!
Ας την χρωματίσουμε λοιπόν
Όλοι Μαζί..
Ήρθε η Ώρα των Χρωμάτων...{Γ.Τ.} 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου