Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΝΕΛΛΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ "ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ"



Για το σαράκι που με τρώει θέλω να σου μιλήσω! 
Αδηφάγος ιός,αδυνατώ να τον εντοπίσω! '
Υπουλα, αθόρυβα κι ανεπάντεχα τρυπώνει παντού,
 καταλαμβάνει και κατατρώει σώμα ψυχή και νου! 
'Οσο κι αν παλεύω και αν πολεμώ, 
ό,τι κι αν κάνω ό,τι κι αν πω,
 Πρωτέας αυτό,αλλάζει συνέχεια μορφή,
 τρεφόμενο από τους φόβους και τις ενοχές μου,
 ακάθεκτο ορμάει,στην σκέψη μου απειλή!
 Με κλειδαμπαρώνει στις Λιακάδες, 
με καταθλίβει στις γιορτάδες, 
χτίζει τις πόρτες και τα παράθυρα μου,
 φαρμάκι στάζει στην καρδιά μου! 
Χάος στο κατώφλι μου απλώνει
και στο λουτρό μου αγκάθια στρώνει! 
Μες το μυαλό μου,ανελέητο ελοχεύει
 και σκέψεις απελπισίας μου φυτεύει!
 Μα όταν τον θάνατο,ως τα μύχια του νου μου,
 καρφώνει και δυνατά κι επίμονα
 με σπρώχνει στο μπαλκόνι, 
τότε που αδυνατώ να το παλέψω μόνη, 
ευεργετική βροχούλα,τον νου μου ξεθολώνει
 και με δυναμώνει,του γέροντα μου
 ο λόγος κι ευχή: 
"Βλέπω τον πονηρό,που ορμάει πάνοπλος,να σου επιτεθεί!
 Πάλεψε και θα νικήσεις!Δεν είσαι μόνη σου εκεί!" 
‘Ετσι μπορώ και αντιστέκομαι του,χρόνια τώρα!!
Αναστασία Κανελλάκη. (23-1-14)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου