Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ..."ταξίδι δίχως τέλος"..



Κουράστηκα , κερνάω βόλτα στον ήλιο , πιάσε το χέρι μου , πάμε...

Κουράστηκα , σε περιμένω , εσύ το ποδήλατό σου και γω το δικό μου , 
απόψε το λιόγερμα μοσχοβολάει Άνοιξη...
Κουράστηκα , τάισέ με κανέλλα και ζάχαρη , γλύκανέ μου την ψυχή...
Κουράστηκα , είσαι η αλήθεια μου κι είμαι το ταξίδι σου...
Κουράστηκα , τα χελιδόνια θα με φέρουν κοντά σου...
Κουράστηκα , πάρε με αγκαλιά , θέλω να ζήσω κι άλλο...
Κουράστηκα , μα ο δρόμος συνεχίζεται , μας περιμένει , 
δεν έχει εμπόδια , μόνο λουλούδια κι άστρα και χρώματα , 
όλων των λογιών τα χρώματα 
και θάλασσα , πλατιά , γαλάζια , ήρεμη.....
βλέπεις , αυτή είναι η βαρκούλα μας , σ' αυτή θα μπούμε, 
δεν έχει τέλος το δικό μας ταξίδι 
και θα ξεκουραστούμε με τα χέρια μας πλεγμένα.

..."ταξίδι δίχως τέλος"...-Μ.Π.-






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου