Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ "συννεφένια ανατολή "



Φωτογραφία Γ. Δρυμωνιάτης



έλα γλυκιά μου Ανατολή, έλα και πάρε με,

ας είσαι σήμερα θολή,
οδήγησέ με στο φιλί
κι ανάμεσα στους υδρατμούς σου βάλε με
κι αν πρόβαλες τώρα μουντή,
θα γίνεις μέρα μου χρυσή,
το ξέρω,
μέρα καυτή κι αερική
εδώ που τρέχω ας μου ρθεις
και της ψυχής μου της ορθής 
τα χνάρια ας ακλουθήσεις
έλα.. γρασίδι, γη, νερό,
ανθόπετρες,
πάχνη και θάλασσα πλατειά,
πλατεία καρδιά,
δρομάκια στ’ άγνωστό μου,
περπάτα με στο υπαρκτό,
μυρίσου πόσο σε ποθώ,
κι έλα μου για να θεοθώ 
μέσα στο φως σου, μέσα...
έλα μου πριγκηπέσα,
μουντή μου ανατολή…
κυρίευσέ μου την αυλή
τ’ ονείρου μου.
εσύ ‘σαι η μόνη μέτρηση
τ’ απείρου μου.

γ.π.κ-δρ.
,

1 σχόλιο:

  1. Δώρο ανεκτίμητο η τρυφερότητα της ψυχής του φίλου μας Γιώργη, για όλους εμάς τους ταπεινούς''

    ΑπάντησηΔιαγραφή