Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ "Ο ΑΚΡΟΒΑΤΗΣ"


Ενας μεγαλος δασκαλος Ζωης...παιδι σαν ημουνα...βλεποντας τις χαρτοπετσετες, που του πηγαινα καθε μερα, με λεξεις και εικονες...μου ελεγε αυστηρα..:"Μην τις πεταξεις ποτε παιδι μου...αυτη ειναι η Ψυχη σου"..!!...Θα ηθελα να αφιερωσω στον μεγαλο Μανωλη Λ...... μια αραδα λεξεις...απ' την χαρτοπετσετα μου..!!..Α.Δ.




"Ο ΑΚΡΟΒΑΤΗΣ"

Θρυμματιζω Ψυχη...
φευγω τωρα...
φτιαχνω βημα ταχυ...
μια βουβη απογειωση...
"Ακροβατω"..!!

Λειπεις Εσυ...
μιση ανασα...
παλμος Καρδιας...
αφιππευσες Ζωη,λυγισες...
κι' "εφυγες"..!!

Αλυσοδενουν τ' ονειρο...
βουβοι Αγγελοι...
Ψυχης αγελη...
μια φοβισμενη αγκαλια η Μοιρα...
"παραδινεται"..!!

Θεριευω τωρα...
φορτωνω Ανεμους...
μελιχρυσα τεντωματα...
χορο σαλπιζουν...
"Ενωση"..!!

"Απαντοχη" μου Εσυ...
περπατησες στις φλεβες...
τ' Ουρανου μου...
για να 'ρθεις παλι...
"Ανασταση"..!!

Αγγελος Δημητροπουλος







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου