Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

ΚΑΡΑΜΠΑΤΟΣ ΠΑΝΟΣ "ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΤΡΕΛΟΥ "

Φωτογραφία Π. Καραμπάτος


Στο τηλέφωνο σε πήρα είπες ευθύς 
αμέσως πως θα 'ρθεις
  Πάνε τώρα πέντε ημέρες και ακόμη να φανείς.
 εγώ τώρα αραχτός στο φεγγάρι ξαπλωμένος 
Μες στη σιωπή του εγώ μου στα όνειρα μου βυθισμένος. 
Δυο αστέρια ξεχασμένα δίχως λάμψη τα καημένα
πέφτουν δίπλα μου και λεν με φωνή ψιθυριστή 
Την ελπίδα μη περιμένεις έχει χρόνια να φανεί
 Και ένα ψάρι εκεί πιο πέρα
 από την γυάλα δραπετεύει και αρχίζει να χορεύει 
Κι όλο λέει σιγανά με ανθρώπινη λαλιά 
Εγώ είδα την ελπίδα την είδαν και τόσοι άλλοι 
στης ζωής το παραγάδι
 Μα θα πείτε τώρα εσείς χα χα οι γνωστικοί πώς δεν γίνονται αυτά
  Μάθετε λοιπόν σοφοί με μυαλό δίχως ουσία 
Του τρελού η λογική έχει άλλη φαντασία 

Για την αντιγραφή  -  Πάνος Καραμπάτος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου