Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ " Δρομέας "




Να θέλεις,να μπορείς,να ζητάς,να με ζητάς!
Ν'απλώνεις φτερούγες να ξορκίζεις τον κακό μας φόβο
ν'ανταμώνω αγρίμια,να νικάω,ν'αψηφώ την τιμή σου
όποιος γυρεύει ν'αποφύγει τον κίνδυνο τον συναντάει τρέχοντας..
Από τα όνειρα της νύχτας το κεφάλι γεμάτο παιχνίδια
ζώσε το νού μου μαρτυρώντας τη φευγάτη αλήθεια!
Ψηλά σηκώνω το μυαλό μου,αρχίζω να μιλάω δυνατά
στις μέρες που ακουμπούν στην άφωνη ομορφιά της σιωπής σου
κλασσική φιγούρα η αμφιβολία σου
αυτές οι λέξεις φτιάχνουν κόμπους
κι ο νέος άγνωστος εγώ!
Σε περιβάλλω με μια μεγάλη αναμονή
κάθε πρωτόγονη στιγμή βουλιάζει μέσα μου..
να μετατρέψω απλά μου λόγια σε χαρά και να στα δώσω
τα βήματα να'χουν φτερά ονείρου στο ταξίδι για τ'αστέρι σου
δρομέας για μια άγνωστη κρυψώνα,με τεχνάσματα πολιορκίας
οι πεταλούδες να φέρνουν το χαμόγελό σου
να σπάει σε χρώματα ποτέ να μη σε φθάνω...
'Ηχοι κι εικόνες να μπερδεύονται θεριεύοντας
τη βραδινή μου περιπλάνηση εκτοξεύοντας
όπως φουσκώνουν τα ποτάμια από τη μπόρα
έτσι τον έρωτα θα ξεδιπλώσω για να σε ντύσω μάγισσά μου!

Τ.Χ. - Μάης 2010




21 σχόλια:

  1. Συναισθηματική ανύψωση με κάθε στίχο. Καθώς τα ''τσιτάτα'' μπαινοβγαίνουν απ' το μυαλό του ποιητή. Δεν υπάρχει πιο ωραίο! Από παρέλαση ******* σ' ένα ποίημα γεμάτο συγκίνηση. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος ο έρωτας. Μαγικός. Αλλά και η ανάσα της αγάπης απαραίτητη. Ισορροπία ανάμεσα στα δύο. Στο ονειρικό του έρωτα με την πραγματική αγάπη. Αυτό είναι το ιδανικό. Αυτό αναζητώ. Και θέλω να ζήσω. ''Περιβάλλομαι με μια μεγάλη αναμονή''. Μέχρι να συναντήσω το ''δρομέα'' μου. Είμαι κοντά, αισθάνομαι. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση της ανάγκης μου μέσω του ποιήματος! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. " όποιος γυρεύει ν'αποφύγει τον κίνδυνο τον συναντάει τρέχοντας... "
    Πόσο αληθινό ...σαν τη πεταλούδα που τη τραβά το φώς ! Να ξέρεις πως θα καταστραφείς αλλά να πηγαίνεις κατευθείαν προς τα εκεί . Αλλά πάλι τί είναι ο έρωτας ; Μια γλυκιά καταστροφή! Υπέροχο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο δυναμικοί,ενεργειακοί,διεκδικητικοί στίχοι!!!! Για τη χαρά του έρωτα,τη λυτρωτική δύναμη της αυτοπραγμάτωσης!! Θαυμάζω τα μυαλά που μπορούν να γράφουν έτσι!Σε πείσμα της σούπας που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ~ να μετατρέψω απλά μου λόγια σε χαρά και να στα δώσω ~ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απολαυστικό ποίημα! Πολύ τρυφερό! Εύγε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο ταξίδι , από την αρχή μέχρι το τέλος .. !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μοναδικό ποίημα, με αφετηρία την εξάλειψη του φόβου και με τέρμα τη διεκδίκηση του έρωτα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα μεγάλο και εγκάρδιο μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ερωτικό κυνήγι συναρπάζει περισσότερο από την άνευ όρων παράδοση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άπαξ και αρχίσεις να διαβάζεις το Δρομέα, δεν θες να τελειώσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεχωριστό ερωτικό κάλεσμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στίχοι μελωδικοί , σαν όμορφο τραγούδι ! Είναι αληθινά ρυθμικό ποίημα ! ~~*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποίημα ''εκπάγλου'' περιεχομένου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. O Takis γράφει δυνατά,ερωτικά,παθιασμένα , έχει τη ροή μιας ποιητικής πηγής και δίνει χρώματα στις εικόνες που περιγράφει με το ιδιαίτερο ταλέντο του. Άφωνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποίημα μοναδικό στην αλήθεια του, καθώς πραγματεύεται τη μετατροπή του ερωτικού αδιεξόδου σε δημιουργική διαδικασία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όμορφο ποίημα που διαθέτει έναν αδιαφιλονίκητο άσσο στο μανίκι του..
    ~Το Βαθύ Συναίσθημα~ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ποιητική ανάταση σε διαδραστική προστακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κώστας Αλεβιζάτος30 Οκτωβρίου 2015 στις 1:17 μ.μ.

    Με τη δύναμη του δρομέα, ο στίχος παίρνει φωτιά ! Αξιόλογη παρακαταθήκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ωραίο!Όλοι δρομείς είμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να θέλεις,να μπορείς,να ζητάς,να με ζητάς.., Αν με ακούς.. σε περιβάλλω με μία μεγάλη αναμονή.. Για να ξεδιπλώσω τον έρωτά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή