Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ "Ο άδολος "





Θέλω να περπατήσω μαζί σου
για να σου κρατώ το χέρι
και ας είσαι πιο μπροστά

Θέλω να περπατήσω μαζί σου
και τα γυμνά μας πόδια να τα βρέχει η θάλασσα
και ας σ' έχω αγκαλιά για να μην κρυώσεις

Θέλω να περπατήσω μαζί σου
και τα μάτια μας να κοιτάζουν το ίδιο δειλινό
και ας δακρύσουν μόνο τα δικά μου

Θέλω να περπατήσω μαζί σου
και να ακούμε τα ίδια σ' αγαπώ
και ας σπαράξει μόνο η δική μου καρδιά

Θέλω να περπατήσω μαζί σου
και οι ψυχές μας να λένε το ίδιο τραγούδι αγάπης
και ας γνωρίζω μόνο εγώ τα λόγια

Θέλω να περπατήσω μαζί σου
για σε πάω στον παράδεισο που μας έφτιαξα
και ας μπεις μόνο εσύ μέσα

Ήθελα απλώς να σε είχα δίπλα μου
όσο κρατά ένα όνειρο
και ας το δω μόνος μου
Χάραξε την διαδρομή
και ας ξέρεις το τέλος μόνο εσύ
Εγώ απλώς θέλω

< Τα ερωτικά >

 08/05/2014 Σ.Π






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου