Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΙΔΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ - ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ



 © Παναγία


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 

Γεννήθηκα στο Ψηλόκαστρο Δράμας, τα πρώτα χρόνια της ζωής μου τα πέρασα τρέχοντας στις πλαγιές του ορεινού χωριού μου , που πάντα κουβαλώ μέσα μου …
Έξι χρονών άφησα το χωριό μου και μαζί με την οικογένειά μου πήγαμε στη Θεσσαλονίκη όπου μεγάλωσα σε μια όμορφη γειτονιά, που ακόμη παραμένει σχεδόν ίδια … Εδώ και 27 χρόνια ζω με την οικογένειά μου στην πόλη της Πτολεμαΐδας. Στο άκουσμά της πολλοί ίσως να σκεφτούν τα ορυχεία και τα εργοστάσια, όμως μέσα στην σκοτεινιά αυτής της πόλης εγώ έκανα τους πιο αγαπημένους μου φίλους και είναι ο λόγος που την αγαπώ. Εργάστηκα ως καθηγήτρια Πληροφορικής στις σχολές του ΟΑΕΔ . Η Ζωγραφική και συγκεκριμένα η Αγιογραφία ήταν και είναι μια μεγάλη μου αγάπη, μετά από τις σχετικές σπουδές μου ξεκίνησα και ασχολούμαι μαζί της τα τελευταία 5 χρόνια .  
Καλογιαννίδου Χρυσούλα

© Αγιος Μάξιμος 21-1

 Αγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος


 Ιησούς Χριστός

Αγιος Δημήτριος ο Μυροβλύτης

Αγιος Γεώργιος ο Τροπαιοφόρος


 Αγιος Αριστείδης







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου