Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΑΝΕΜΟΕΣΣΑ ΣΚΕΨΗ " Κοιταξε με.."

Φωτογραφία - Nikola Borissov

Κοιταξε με...
Περα απ´ τα ματια να κοιτας...
Περα απ´ τη σαρκα να μ´ αγγιζεις...
Ακουσε με...
αφουγκρασου τις σιωπες μου...

Δεν ειμαι μονο αυτο που βλεπεις...
Δεν ειμαι μονο αυτο που θελεις...
Γεματη ειμαι πληγες...
Αίμα σταλάζουν τα δακρυα μου...

Γδυσε με...
χωρις να με αγγιξεις...
Πιες με...
χωρις να με φιλησεις...
Προσκύνησέ με...
σα Μανα... Αδερφη...
Κορη και Ερωμενη...
Λατρεψε με...
σα Θεα σου...

Οχι γι ´ αυτο που βλεπεις,
Οχι γι ´ αυτο που θελεις,
μονο γι ´ αυτο που Ειμαι...

Πανω απ ´τα ματια να κοιτας...
πανω απ ´ τη σαρκα να μ ´ αγγιζεις...
Την ψυχη να σημαδευεις...
Αν θελεις παντοτινα να μ ´ εχεις...

Θελει να Χαριστεις...για να Θεωθεις..

Ανεμοεσσα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου