Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ - Ελεύθερη Ψυχή

deviantart angel


Κάπως έτσι έφτασα ως εδώ..

Με νύχτες έρημες να συναγωνίζονται
το ανάλγητο του κόσμου.
Εξαργυρώνοντας με λύπες τις χαρές.
Ακροβατώντας μ΄ένα μυστικό
κρυμμένο στου μυαλού τα βάθη.
Λέξη ξεχασμένη από καιρό
που κάνει την αλήθεια
να μοιάζει με αυταπάτη.
Την πτώση της ψυχής να ακολουθώ
σαν να είναι χαραγμένο μονοπάτι.
Να ψάχνω τον χαμένο μου καιρό
στη στάχτη να γυρεύω φλόγα.
Διψασμένη για λίγο ουρανό
στη μάχη της ζωής να κρατηθώ.
Στα σπλάχνα μου να κρύβω τα μαχαίρια
να κόβουν στα τυφλά
τα αχαρτογράφητα
του πόνου μου λημέρια.
Μα ας ήτανε με μια βροχή
να εξαγνιζόταν η ζωή...
Κλείνω τα μάτια.
Περιπλανώμενη σε ουτοπίες.
Ναι....θα συνεχίσω να δίνομαι
απλόχερα,αληθινά.
Τι κι αν μου λέτε
πως δεν πρέπει.
Αφού δεν γίνεται αλλιώς...
Η Ελεύθερη Ψυχή
δεν Φυλακίζεται
σε μέρη σκοτεινά.
Μόνο στο φως
έχει μάθει να Πετά.

Ευαγγελία Λυμπεροπούλου





3 σχόλια:

  1. Γεωργία μου σ΄ευχαριστώ πολύ για την τιμή να με φιλοξενήσεις για άλλη μια φορά στο υπέροχο blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευαγγελια μου υπεροχο !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή