Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΟΔΑΡΑΣ ΣΠΥΡΟΣ "Γύρισε "



Τι να πρωτοκοιτάξω

κι' αυτήν την ανατολή ;
Τα πάντα θλιμμένα
να σκεπάζουν τον ήλιο
Τα πάντα υγρά
να σκεπάζουν το χώμα
Ένα κορμί χωρίς καρδιά
να προσπαθεί να βρει
την ψυχή που την πήρε
Δυο μάτια
ορφανά από δάκρυα
με την μοναξιά να τα έχει στεγνώσει
Χέρια άδεια από αγάπη
να ψάχνουν ένα σώμα


Τι να πρωτοκοιτάξω
τώρα που τελειώνει η μέρα
Το φεγγάρι το πένθιμο
που σαν λιωμένο κερί
έφτασε στο τέλος του ;
Το παγωμένο μου σεντόνι
με την ατσαλάκωτη πλευρά σου ;
Το αναθεματισμένο τικ τακ του ρολογιού
που άρχισε να λειτουργεί
για να μου θυμίζει τον πόνο μου;

Τι να πρωτοκοιτάξω
πριν κλείσω τα μάτια μου
το παρελθόν μου το γεμάτο ευτυχία
το παρόν μου το πνιγμένο απ' την μοναξιά
το μέλλον μου το πεθαμένο

Γύρισε να σε κοιτάξω
< Τα ερωτικά >
Σπύρος Ποδαράς  15/09/2014 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου