Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ - ΓΙΩΤΑΚΟΥ ""Θέλω να κάνω όνειρα!"

Φωτογραφία - Α. Οικονόμου - Γιωτάκου

Στολίζω τη σελίδα μου με ωραίο λουλούδι. Στολίζω την καρδιά μου με αγάπη. Στολίζω τη ψυχή μου με αγαλλίαση, έστω και αν πονώ! Στολίζω τον κόσμο μου με ελπίδες χρυσόφτερες. Στολίζω το είναι μου ολόκληρο με όνειρα, όνειρα.. πλεγμένα με χρυσές και πλουμιστές κορδέλες.. Στολίζω, στολίζω τα πάντα με ωραίες εικόνες και βλέπω ύστερα τον κόσμο να λάμπει, να φεγγοβολά και τη ζωή μου όμορφη να γίνεται! Τι άλλο θα μπορώ να θέλω; ""Δεν θέλω να με πνίγει το σήμερα! Δεν θέλω της ζωής μου, οι σκληρές οι μέριμνες, κάθε ώρα να με πνίγουν.. Δεν θέλω τη ζωή να ζω, χωρίς χαρά κι' ελπίδα.. Δεν θέλω να κοιτώ τον ουρανό το γαλανό με μάτια που κλαίνε.. Δεν θέλω ν' αγκαλιάζω το παιδί με την καρδιά μου πονεμένη. Δεν θέλω ένα αύριο χειρότερο απ' το σήμερα να δω! Δεν θέλω να ‘μαι σαν το Σίσυφο ή σαν τον Προμηθέα σ 'ένα βράχο δεμένος.. Δεν θέλω να μου κόβουν τα φτερά τις προσδοκίες μου και τις χαρές μου.. Δεν θέλω μαύρη τη ζωή μου να τη δω, γιατί έτσι κάποιοι στοιχηματίσαν να την κάνουν.. Δεν θέλω, δεν θέλω τίποτε από αυτά!
Θέλω έναν απέραντο ορίζοντα για να χαρώ, μία μικρή αυλή για να καθίσω, ένα πλατύ χαμόγελο να δω σε πρόσωπα από τη θλίψη μαραμένα.. Θέλω να κάνω όνειρα, να σκέφτομαι να χαίρομαι, να τραγουδώ και να χορεύω θέλω.. Θέλω! Τι θέλω; Τον ουρανό τον καθαρό για να χαρώ και λέφτερα ύστερα να ζήσω.. Είναι πολλά; Είναι μεγάλα αυτά που τώρα επίμονα ζητώ; Πώς οι τρανοί μας τη ζωή μας τη ζυγιάσαν, πόσο την κοστολόγησαν;; Ποιος θα το πει;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου