Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ΤΣΟΥΡΕΚΑ ΓΙΟΥΛΗ " Αγάπη σαν Ρόδι "



Η Αγάπη η δική μου,
είναι Ρόδι.
Ρόδι κατακόκκινο,
ζουμερό, με 

εκατομμύρια
πάμπολλους κόκκινους,
ολόδροσους καρπούς,
που αποτελούν το
Απόλυτο Όλον και
καλύπτει την Ψυχή Μου
απ΄τις πολλαπλές γεύσεις
της Αγάπης μου.

Σαν το Ρόδι
είσαι Αγάπη μου.
Ο καρπός της ζωής μου,
της ανάσας μου,
του κόκκινου χαμόγελου,
στα κατακόκκινα
διψασμένα χείλη μου
για τα Ρόδινα Φιλιά Σου.

Ρόδι μου Λατρεμένο,
Άσμα Ασμάτων του
Βίου μου,
καρτερώ την
Αιωνιότητα Σου.

Ρόδι μου Γλυκό,
Λατρεμένο μου Ρόδι,
είσαι ο Μύθος μου,
με μετουσιώνεις,
με μεταλλάσσεις,
παντοτινά ερωτευμένη
περιέχομαι στους Χυμούς Σου. 

{Γιούλη Τσουρεκά}


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ http://tgioula.blogspot.gr/







1 σχόλιο:

  1. Καλή κι Αγαπημένη μου Φίλη Γεωργία Κοτσόβολου, Σε ευχαριστώ από Ψυχής Μου, που με Τιμάς με την Φιλοξενία σου για μένα, μία ερασιτέχνη της γραφής στο Αξιόλογο Ιστολόγιό Σου! Να είσαι πάντα καλά, επίσης Ευχαριστώ Πολύ Όλες κι Όλους τους Φίλους Μας!! Καλό Σας Ξημέρωμα με την Εκτίμησή μου και την Αγάπη μου!! Χίλια Ευχαριστώ κι από Καρδιάς Μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή