Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

ΚΕΪΣΟΓΛΟΥ ΜΑΙΡΗ - 5 ΠΟΙΗΜΑΤΑ





Ηφαίστειο

Σ' ένα ηφαίστειο σβηστό
με χιόνια απ' όσο το θυμάμαι
σκεπασμένο
της λήθης τα μοναδικά σεντόνια
στρώνω για να κοιμηθώ.
Μέσα στον ύπνο μου ακροβατώ,
σε ονειρεύομαι..

Ο ‘χυρωμένος κόσμος μου
από το γκρίζο ουρανό
να με σκεπάζει δίνεται,
της ψυχής μου γιγάντιος κύκλωπας,
τα σαρκοβόρα μάτια των ανθρώπων
ν΄αποστρέφομαι.

Άνοιξε πύλη,
το θάνατ΄ολοζώντανη
ακόμα μια φορά να ξεπεράσω,
απάντηση να βρω.

Ένα με τον ουρανό,
σ΄ένα τρελό χορό
υγρού καρναβαλιού
να ξαποστάσω..!!





Η μοναξιά


Η μοναξιά καιρό ζητούσε μια ευκαιρία,
σαν κουκουβάγια,
ανάμεσ' από κλαδιά παραμόνευε
και όταν έφυγες με άρπαξε σα λεία
κι ακόμα από τότε δεν με χώνεψε.

Ανάμεσα στα δόντια της
μιαν έστησα παγίδα,
κι αγρίευα,
όταν η νύχτα το πέπλο της μου έριχνε,
σαν εφιάλτης έμοιαζε που βρήκε μιαν αιτία
στον ύπνο μου να έρθει που με έπαιρνε.

Κατάρα της αγάπης σου με μάγεψε
και έκτοτε δεν έχω ησυχία,
μέσα στο χρόνο βρήκε και σημάδεψε
του έρωτα κρυφά την ευτυχία.

Μες την καρδιά μου
τη χαρά βαλσάμωσε
και ένα δάκρυ της που έτρεξε
το πάγωσε,
για να θυμίζει πάντοτε,
μια θλιβερή εικόνα
και αστεία..







Το δικό μας συναπάντημα


Το δικό μας συναπάντημα
δεν έχει τέλος,
δεν έχει περίβλημα,
δεν επιπλέει.

Ψάχνει μονάχα στο βάθος
να βρει πάτο ν΄αγκυροβολήσει
και χάνεται μες τη μαγεία
των χρωμάτων της ρευστής γης.

Χωρίς αέρα παρασύρεται
και λάμπει σαν φωτιά,
άσβηστη κι΄απρόσιτη
από κακιές γλώσσες
και μάτια φθονερά.

Σκέψεις υποχθόνιες εξοστρακίζει
και μες τη μήτρα του ευτυχεί.

Από πάντα το θυμάται
και για πάντα ζει,
στης φεγγαρόσκονης
τη λάμψη φτερουγίζει.








Οφθαλμαπάτη


Στρέφω τα μάτια μου στη ζωή
και βλέπω ένα τίποτα.

Στρέφω τα μάτια μου στη ζωή
και επιμένω να τα κρατώ ανοιχτά
προσπαθώντας να δω κάτι.

Γιατί ξέρω ότι υπάρχει κάτι
που έκανε αυτό το τίποτα
να υπάρχει.






Αστρικό ταξίδι

Μη με κοιτάτε
που είμαι μόνη μου.
Είναι ακόμα νωρίς
για να σας πω τι είδα
μέσ' απ' το μάτι τ' ουρανού.
Σας βλέπω όλους
αλλά δεν διακρίνω κανένα.
Κοιμάμαι της ζωής το θάνατο.
Χαρίστε μου για λίγο τη σιωπή
φιλί για να ξυπνήσω..





Η Μαίρη Κεΐσογλου  είναι 43 ετών, μένει  στο Χαλάνδρι, είναι απόφοιτη Σχολής Δημοσιογραφίας. Εχει  παρακολουθήσει μαθήματα δραματικής τέχνης στη δραματική σχολή Βεάκη και μαθήματα Ιστορίας και Φιλοσοφίας στο Αμερικάνικο κολλέγιο Deree. Ασχολείται από μικρή με τη συγγραφή, έχει  γράψει εκτός από ποίηση και κάποια βιβλία που είναι υπό έκδοση. Τα τελευταία χρόνια ασχολήθηκε με τη μαρμαρογλυπτική και τη φωτογραφία.

Στοιχεία επικοινωνίας : e mail   louminarte@gmail.com







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου