Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΔΕΜΠΕΡΔΕΜΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ " ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ "



Ένα βήμα μπροστά και δύο πίσω Κι όλο πετάς στην αντίπερα όχθη Λέξεις ,σκέψεις -Δηλητήριο από μέλι Κι όλο ανεβαίνεις ψηλά Κι όλο γκρεμίζεις ,γκρέμισε Σκότος σε κυριαρχεί ,σε βάθος _Άπατο Τούνελ περνάς φωτισμένο, κρέμεσαι σε λέξεις Από αυτές ρουφάς το νέκταρ Σαν πουλί κουρνιάζεις τις κρύες νύχτες Όλο δυνατός δείχνεις Μα με τσακισμένα φτερά κανείς δεν πετάει Όλο εκεί γύρω χάνεσαι κρυφά Φοβάσαι και εσύ Να θέλεις να σου ζωγραφίσω ένα χαμόγελο Με τα πινέλα των χρωμάτων Από την αναπνοή μου ένα γλυκό φιλί Να σου κολλήσω στα χείλη αιώνια Είμαι το πάθος μεσ' στην σκοτεινή Διαδρομή του εαυτού σου Το όνειρό σου ήμουν - Δυνατό, αυτό αγαπάς Σαν αντίδωρο με προσκυνάς Εδώ και αντίστροφα, παυλάζει οργασμό Θέλεις να με καταπιείς Είμαι δική σου
(Για την επόμενη ποιητική μου συλλογή )
Γεωργία Δεμπερδεμίδου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου