Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΦΩΤΕΙΝΗ ΡΟΥΜΠΕΣΗ "χαραγματιές βαθιές "

Φωτογραφία Φωτεινή Ρουμπέση 


σαν αποτεφρωμένη Θεά
θα σε πουλήσω στο παζάρι αύριο
κι ό,τι στην τσέπη μου απομείνει
θα το φέρω πίσω.
Βραχιόλι μαύρο θα το πλέξω,
ενθύμιο πένθος,
μαρτυρικό πως σ’ έχασα. Πως έχασα.
Στον δεξί καρπό θα σου δώσω σπίτι
κι ενώ θα φαίνεται πως τον κοσμείς,
εσύ σαν δαίμονας της θύμησης
θα με σκοτώνεις κάθε λεπτό.
σαν σκονισμένη πέτρα
θα σε πετάξω πίσω στα θάλασσα αύριο
εκεί που σε γνώρισα να λιάζεσαι και να ελπίζεις.
Σε τι, ποτέ δεν κατάλαβα κι ας ρώτησα.
Κι ό,τι στα χέρια μου απ’ τη σκόνη απομείνει
θα το βαφτώ στο πρόσωπο.
Κι ενώ θα φαίνεται πως ομορφιά μου άπλωσες στα μάγουλα,
θα κρύβονται χαραγματιές βαθιές απ' το μαράζι.

σαν κολιμπρί του κήπου μου
θα σου ανοίξω το κλουβί σου αύριο
να φύγεις, να πετάξεις πέρα.
Ποτέ μου στ’ αλήθεια δεν σε φυλάκισα.
Μονάχα σου ζήτησα να μου δοθείς.
Κι ενώ θα φαίνεται πως μεγαλόψυχη μαζί σου ήμουν,
θα με μισείς που σ’ άφησα να φύγεις.
φρ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου