Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

ΔΕΜΠΕΡΔΕΜΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ " Η Ναυς των Ονείρων " Ποιητική Συλλογή



Γεωργία Δεμπερδεμίδου - Η Ναυς των Ονείρων

Ποιητική Συλλογή 
Εκδόσεις - Δυάς Εκδοτική





Η Γεωργία Δεμπερδεμίδου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κοζάνη τα μαθητικά της χρόνια.

Σπούδασε Τουριστικές Επιχειρήσεις (Διοίκηση και Οικονομία) στην Λάρισα.

Έχει ασχοληθεί με τη Ζωγραφική ,τη φωτογραφία, είναι μέλος στη φωτογραφική ομάδα Λαμίας.
 Η πρώτη ατομική της έκθεση φωτογραφιών πραγματοποιείται σε λίγες μέρες .Ζει και εργάζεται στη Λαμία 
Είναι στην Θεατρική ομάδα" Αριστοφάνης "
Η Ποιητική Συλλογή "Η Ναυς των Ονείρων" είναι το πρώτο της βιβλίο .

Επικοινωνία : georgiadempe63@hotmail.com




ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ



Λευκές αχτίδες φωτός Έχω ελπίδες χούφτες καρδιάς Μπορείς να πάρεις _μυρίζει όμορφα Αν είσαι ένα δέντρο μέσα στην ξερολιθιά Του άγριου χειμώνα Σου δίνω ρίζες από το χαμόγελο μου Θα σου ποτίζω κάθε μέρα δάκρια χαράς Λευκή ψυχή μου Να εξιλεωθείς τελικά Να ρουφήξεις τους χυμούς που θες Και όταν αποκάμεις θυμήσου Να βγάλεις τα χτενάκια από τα λευκά μαλλιά μου Φίλησε το πρόσωπο μου Μην με στοιχειώνεις άλλο Γυρίζω_γυρίζω κι όλο Εκεί πέφτω πάλι Στο ψέλλισμα των χειλιών σου Λευκές ακτίνες φωτός Την ξέρω την μοίρα είναι αδελφή Εκεί θα με βρεις Σε περιμένω Γεωργια Δεμπερδεμιδου 13/1/2015



















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου