Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΚΑΡΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ " Τραγούδια ενός ξεχασμένου Έρωτα "

Forgotten love by vtakac



Στον άγνωστο θεό

Τρέχω βυθισμένο στιχάκι
στο τοιχάκι που σε πρωτογνώρισα
εκεί που σε ρώτησα
αν έφτασε τ’ αστέρι το φωτεινό
εκείνο που κάθε πρωινό
αρνιέται να πεθάνει

Με μαύρη κιμωλία χαράζω
πορεία
τα σύννεφα προστάζω
να κάνουν ουρανό
τα λόγια που σου τάζω
προσευχή μου
στον άγνωστο θεό

Κι αν κάπου έφταιξα
κι εγώ
αληθινά στο λέω
το παίρνω πάνω μου
σταυρό 
θυσία στον άγνωστο θεό
φυλαχτό μου

Για σένα
τον άγνωστο θεό
ζωή και θάνατό μου.

Για μια φορά στα χίλια χρόνια


Κι ήταν άνεμος
δροσοσταλίδα σε φλεγόμενο κερί
ήταν πόλεμος
ανάσα λίγο πριν τη μεγάλη στροφή.

Ήταν τα μάτια σου
σχιστά, σα δυο παλάμες
κι ήταν βαριά του βλέμματός σου
η καταδίκη.

Για μια φορά στα χίλια χρόνια
που μου’ δινες φιλί
το πλήρωνα με ματωμένα ρόδα.

Κι έπεφτα στο κενό
σκορπιόμουν από σκιά σε σκιά
χαλούσα τον κόσμο με το μανίκι-
σ’ έναν κόσμο ρευστό
ζητούσα σπίτι.

Κι έρχομαι, κάθε βράδυ σταθερά,
στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού
ακούγοντας το κλάμα κάποιου
ξεχασμένου θεού
κάνω τάμα στα μάτια σου
να υπάρχω.

Για μια φορά στα χίλια χρόνια
να γίνω πουλί
για μια φορά στα χίλια χρόνια
να πετάξω
να γίνω αγκαλιά να γίνω βροχή
του σώματός σου την πληγή
να υποτάξω.

Έτσι ∙ για μια φορά στα χίλια χρόνια
να υπάρξω.

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ  http://www.deviantart.com/



Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε το 1989 στο Καρπενήσι. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία και την κριτική λογοτεχνίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου