Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Ιστίου Τόπος,Δημιουργική Γραφή με τη Σοφία Νινιού " Αποστόλης Νινιός - Τα χέρια της μάνας"


Ι.
Χέρια αεικίνητα
βουνά ακίνητα
απόλυτα θλιμμένα.
Χέρια δημιουργικά
που ονειρευτήκατε προσφορές
δοθήκατε στη δουλειά, στην αγάπη,
στης ψυχής το ταξίδι.
Χέρια ιερά
σκληρά και μόνα,
τα βράδια
συντροφιά με τη φωτιά, το ζυμάρι και τη σκάφη
σιωπηλά.
Το συρτό τους ήχο αφουγκράζομαι.

ΙΙ.
Ορφανά τα χέρια μου
αποζητούν τα δικά σου.
Κάθε αγκάλιασμα των χεριών σου,
κάθε φώλιασμα των δαχτύλων μου
ανάμεσα στα ροζιασμένα δικά σου,
κάθε μικρό, ανεπαίσθητο σφίξιμο,
κάθε απαλό χάδι στον καρπό μου
σταγόνες ακριβές στης μνήμης το σάκο
εκεί,
όπου κουρνιάζουν όλες οι στιγμές.

Μου κρατούσες το χέρι
και μου διηγιόσουν γλαφυρά
ιστορίες ατέλειωτες.
Κράταγες τη δική μου παλάμη
ακριβώς όσο χρειαζόταν
για να ρέουν η στοργή, η αγάπη κι η τρυφερότητα.
Να πνίγεται η καταπίεση της εξουσίας
και η μιζέρια της ζωής.

ΙΙΙ.
Μου λείπεις πολύ Μάννα.
Μου λείπουν
τα τρυφερά σου χέρια!


Ιστίου Τόπος,Δημιουργική Γραφή με τη Σοφία Νινιού


Ο διαδικτυακός αυτός τόπος δημιουργήθηκε για να φιλοξενεί τα κείμενα, που μέσω του μαθήματος της δημιουργικής γραφής, που διδάσκω, εμπνεύστηκαν και έγραψαν οι εκπαιδευόμενοι.
Αφορμή στάθηκε η συνεργασία μου την Άνοιξη του 2015 με τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης των Δήμων
Μοσχάτου-Ταύρου
Καλλιθέας
Αλίμου
Στο χώρο όμως αυτό φιλοξενούνται και τα κείμενα φίλων, που εξ αποστάσεως συμβουλεύω και διδάσκω.
Επέλεξα το μάθημα αυτό, γιατί πιστεύω στην απελευθερωτική του επίδραση στην ψυχή του ανθρώπου, γιατί τον εισάγει στην Τέχνη και του ανοίγει δρόμους στην έκφραση των συναισθημάτων του και στη διατύπωση της σκέψης του.
Σοφία Νινιού



1 σχόλιο: