Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

ΔΡΥΜΩΝΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΗΣ " Πενθώ "



Ολόιδια!
Έτσι όπως στραγγάλισε ο τερατώδης πατέρας 
την εφτάχρονη άγγελο-κόρη του,
έτσι στραγγαλίζει η κόρη
την αδύναμη μάνα της , την Ελλάδα.
Η τερατώδης Ευρώπη!
Απάνθρωπη! Κτηνώδης!
Ολόιδια με το τέρας-πατέρα είσαι
άγρια πολιτισμένη ήπειρος.
Η μανιοκατάθλιψή σας
δεν σας αθωώνει τέρατα. Όχι!
Θα υποστείτε την μήνιν των Θεών.
Αλ’ όμως ως τότε…
Αχ Χρύσα! Αχ Ελλάδα!
Πόσος θάνατος πάνω σας!
Κι εγώ;
Πενθώ σιωπηλά ο ηλίθιος.

γ.π.κ-δρ.
Από την "ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΟΛΑΔΕΣ"








2 σχόλια:

  1. μαζί σου και γω ακριβέ μου Ποιητή....πενθώ σιωπηλά ..καρτερικά..όπως η μάννα της Μάνης...όπως η Ηπειρώτισσα μάνα...μέσα στα μαύρα ρούχα τους....τα μοιρολόγια της καρδιάς τους..που πεντέρμη χτυπά..πιο πένθιμα κι από την καμπάνα του χωριού..την ώρα του Επιταφίου...ποιός να της τόλεγε..πως τούτη η ακριβοθυγατέρα...η μοσχοαναθρεμένη ..θα την πρόδιδε...τόσο συχνά ...τόσο σκληρά...να γιατί πενθώ σιωπηλά...και η καρδιά μου να ξερριζωθεί ..από τό ίδιο της το χέρι...και πάλι θα ψελλίζει... ΄΄΄πρόσεχε παιδί μου...πονάς....;;..σ' αγαπάω...'''''..γιατί εγω σ' έστειλα στα ξένα χέρια...αλλά τα ξένα χέρια ..χαιδεύουν...δεν θεραπεύουν....κόρη μου..!!!!.τα ξένα χέρια είναι ...μαχαίρια..και χτυπούν πισώπλατα...ύπουλα....κι αυτό με θλίβει πιότερο...το ύπουλο χτύπημα...!!!!..μαζί σου φίλε μου...καλό Σαββατοκύριακο....όλα θα τ' αντιμετωπίσουμε λεβέντικα...τα χρήματα σήμερα είναι ψεύτικα ..άνευ αντικρύσματος....η αξία η δική μας είναι το μυαλό και η καρδιά μας....έχομε πανάρχαιες καταβολές και δυνατές ...ζωηρές καταβολάδες....είναι καλά μπολιασμένες και δεμένες με τούτα δω τα χώματα..εμείς ξέρουμε να ζούμε..ακόμα και ξυπόλητοι στ' αλώνια...και να πεθαίνουμε σ' ενα χορό απάνω φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφο ποίημα... και εύστοχος ο παραλληλισμός.... το εξασκημένο μάτι της Γεωργίας δίκαια το ξεχώρισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή