Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΥΧΑΣ " Σύμβασης ( Το γράμμα Μ ) "



Ποτέ δεν φανταζόμουνα πως σ’ αγαπούσα τόσο
και κάθε σκέψη μου θα γύριζε σ’ εσέ, χωρίς να σε πληγώσω.
Κι’ ήρθε η ώρα που το έζησα κι’ απ’ το μυαλό μου ποτέ δεν σ’ έβγαλα,
ούτε στιγμή ούτε λεπτό, το Πνεύμα δε θα προδώσω.

Απεμακρύνθεις μια περίοδο κι’ έπειτα ‘ σε ζόριζαν οι λόγοι μου και οι πράξεις.
Εγώ Άπειρος τότε στο συναίσθημα δεν ήλεγχα τον τρόπο,
τις αντιδράσεις σου δεν υπολόγιζα, τις πέρναγα στον βρόντο.
Δεν μ ‘ ένοιαζε πως θα φερθείς, αν σε ματώσω κάπως,
μόνο μ’ ενδιέφερε να κλείσει η Πληγή, μην είμαι πια σαν ράκος.

Εκμεταλεύτηκα την ανοχή σου,
μα ούτε εσύ πιστεύω πως ήσουνα καλή και δείγμα η φωνή σου,
όποτε εκφραζόσουν, μπροστά μου έτρεμες, σπασμωδικά μιλούσες,
όταν πάλι σε φίλους μίλαγες για εμέ,
νευριασμένη ήσουν και μ’ έβριζες και με κατηγορούσες,
άλλοτε για λόγο ίσως που έστεκε, μα άλλοτε για πλάκα,
μέχρι το πήρα απόφαση, δεν έπεφτα στην φάκα.

Κατάλαβα τι έκανα ‘ πως το τροφοδοτούσα,
την μαύρη σου έβλεπα πλευρά, γι’ αυτό και μαρτυρούσα,
έτσι άλλαξα ρώτα και την καρδιά σου ρώτα ‘ έκοψα τα πολλά τα περιττά,
απλώς άρχισα να παρακολουθώ κινήσεις σου και σχόλια,
σ’ αγάπησα κι’ επικεντρώθηκα πως να γλυκάνω την καρδούλα σου,
να γίνουμε όπως πρώτα…
https://dimitrismouchas.wordpress.com









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου