Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΤΖΟΥΛΙΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑΚΟΥ " ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΟΡΑΜΑ " Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ποίησης στον 15ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Ε. Τ. Ε. Π.Κ.

Το ποίημα της Τζούλιας Πουλημενάκου " Πατρίδας όραμα "απέσπασε το Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ  ποίησης στον 15ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Εταιρείας Τεχνών, Επιστήμης & Πολιτισμού Κερατσινίου.




Οραματίζομαι μια ολόφωτη πατρίδα,
με το υφάδι της ψυχής
κεντώ τα χρώματα του ήλιου
και καταθέτω στα διάφανα σύννεφα τ’ ουρανού
τα σπαθιά και τις λόγχες των προγόνων μου.

Βουλιάζω στο μοναδικό κύτταρο του κόσμου
και με το χορό των κυμάτων στων ανέμων το ρυθμό
γίνομαι ένα με το αιώνιο φως
και στέλνω σάλπισμα  ηχηρό
στην ιστορία της γενιάς μου.

Πατώ στα ίχνη των αιώνων με άυλα ακροδάχτυλα
κι ο άνεμος του χρόνου συνοδοιπόρος στο ταξίδι
να ρίχνει φως στην αρχέγονη νύχτα ττου παρελθόντος,
ξυπνώντας νικητής στου κόσμου τη ροή.

Ντύνομαι κατάσαρκα τις λέξεις που ονειρεύομαι,
λεπίδες στο κορμί και πύρινες λόγχες στο βλέμμα μου,
προσδοκώντας ποίηση στην ψυχή
και ανατολή στο πνεύμα,
στεφάνια με δάφνες πλεγμένα
στο μέτωπο μιας ελεύθερης πατρίδας.

Στοχεύω στο μοιραίο λάθος της σκέψης μου,
ανατρέχω σε μονοδιάστατους πόθους
και ανακαλύπτω την αποξένωση από τις ρίζες μου
μέσα στα χαμένα μονοπάτια της ζωής μου

κι έρχομαι στο ξέφωτο της αλήθειας
και σωπαίνω...

Τζούλια Πουλημενάκου
Μέλος της «Πανελλήνιας ΄Ενωσης Λογοτεχνών»
Μέλος της «Ένωσης Αιτ/νων Λογοτεχνών»
Μέλος της « Αμφικτυονίας Ελληνισμού»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου