Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β. - 2 βιβλία του σε ηλεκτρονική μορφή.

Σε ηλεκτρονική μορφή κυκλοφορούν δύο ποιητικές συλλογές του Αλέξανδρου Β.  (Free Edition)

I ) Στου αιώνα μου το θαύμα (Free Edition) 2015


Στου αιώνα μου το θαύμα (Free Edition)
Για λήψη ή εκτύπωση του βιβλίου πατήστε το σύνδεσμο που ακολουθεί:

Η Συλλογή  περιλαμβάνει 25 ποιήματα .Ποιήματα, επιμέλεια βιβλίου, φωτογραφία και επιμέλεια εξωφύλλου - οπισθόφυλλου: Αλέξανδρος Βλαχιώτης

Ποιήματα Συλλογής 

Οι Νύχτες

Είναι οι νύχτες, που πλέον δε γελούν,
οι αναμνήσεις ζαλισμένες γυρνούν.
Μόνο για μια στιγμή να μπορούσα,
κάτι όμορφο μαζί σου να θυμηθώ.
Το πρώτο μας φιλί, αγκαλιά στην παραλία.
Τι έμεινε πλέον;
Σε ένα δωμάτιο μόνος,
προσπαθώντας με τη σκιά μου να χορέψω.
Όσα σβησμένα άστρα και να ανάψω, κεριά είναι.
Αντίστροφα μετρούν, στη ζωή και την αγάπη.
- Τέλειωσε ο χορός, αιώνιε έρωτά μου,
κοιμήσου στο μονό σου κρεβάτι.
Ίσως, η αυριανή μέρα σου χαμογελάσει,
γεμάτη υποσχέσεις και δώρα.
Μη σκέφτεσαι το τώρα. -
οι νύχτες πλέον δε γελούν,
οι αναμνήσεις μου ζαλισμένες γυρνούν.
- Κι άλλη μια μέρα έτσι θα περνούσε,
προσδοκώντας κάτι καλό.
Να βρίσκω την ευτυχία, σε ότι δεν είναι αληθινό...

Όνειρο που τέλειωσε

Δρόμοι σκοτεινοί, ματιές που με μισούν.
Η φρίκη, παραμονεύει στην άκρη του δρόμου.
Χαμογελαστός ο εφιάλτης, με καλεί.
Ανήμπορος, την πόρτα του ανοίγω.
Λάμψεις χλωμές, χορεύουν στο δωμάτιο.
Τρεμοπαίζει η μελωδία.
Η φλόγα στο κερί, αγκαλιάζει τη μελαγχολία. ...
Το όνειρο τέλειωσε, η πόρτα έκλεισε.


II ) Η φαντασία ελεύθερη πετά  ( Free Edition) 2014


Η φαντασία ελεύθερη πετά ( Free Edition)

Για λήψη ή εκτύπωση του βιβλίου πατήστε το σύνδεσμο που ακολουθεί: 

Η Συλλογή περιλαμβάνει 
25 Ποιήματα 
Ποιήματα, επιμέλεια βιβλίου, φωτογραφία και επιμέλεια εξωφύλλου - οπισθόφυλλου: Αλέξανδρος Βλαχιώτης


Ποιήματα Συλλογής 
Γίναμε όλοι

 Γίναμε όλοι αυτόκλητοι μάρτυρες 
ενός δράματος που λίγοι επέζησαν. 
Αδέσποτοι κριτές της ίδιας μας της ζωής 
και των άλλων. 
Μια απορία που θα εξοντώσει το εγώ μου. 
Μια κρίση που θα με αφανίσει. 
Θ’ άξιζε άραγε τον κόπο η εμφάνιση μου 
στον κόσμο των ερωτημάτων; 

Μοναχικό βράδυ 

Είναι κάτι βράδια φθονερά, 
μου ζαλίζουν το μυαλό. 
Στέκομαι μονάχος στη γωνιά του δωματίου 
η φωτογραφία έχει 
το χρώμα που πάντα με πονούσε. 
Ήταν κι η νύχτα αυτή, σαν όλες τις άλλες, 
δοκίμαζα τη μοναξιά. 
Με βαραίνουν οι αναμνήσεις, 
μ’ αρρωσταίνουν οι λέξεις 
που κάποτε μου είχες πει. 
Και τώρα, όπως και τότε, 
έτσι είμαι μόνος. 
Μοναχικό μου βράδυ 
σ’ ερωτεύτηκα καλύτερα 
κι απ’ της αγάπης το ποτό. 
Ίσως δε με πειράζει πια 
που δεν ακούω τα γλυκά της σ’ αγαπώ. 


Βιογραφικό σημείωμα


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1977 και έμεινα στην πόλη τα πρώτα χρόνια της ζωής μου.

Αργότερα μετακομίσαμε στον Άσσο Κορινθίας.
Στην ηλικία των τριάντα εφτά, πήρα πτυχίο στην πληροφορική.
Έχω εκδόσει, τρεις ποιητικές συλλογές.
Η πρώτη το 1997 με τίτλο: Magnum, στις εκδόσεις: Χώρος Ποίησης Σικυώνιος.
Η δεύτερη το 2014 με τίτλο: Η φαντασία ελεύθερη πετά (Free Edition)
Η τρίτη το 2015 με τίτλο: Στου αιώνα μου το θαύμα
Εκτός από ποιήματα, γράφω μικρές ιστορίες και σενάρια.
Ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία και την παραγωγή βίντεο.
Περισσότερες δουλειές μου θα βρείτε:
Στα blogs μου,
Στιχοποιήματα και κείμενα ( blogspot) (Top blogs), 
όπως και στο κανάλι μου στο Youtube Alexandros Vla.

H προσωπική μου σελίδα στο Facebook: Alexandros Vla 
και στο google+: Alexandros Vla.
https://plus.google.com/u/0/+AlexandrosVla/posts



Αλέξανδρος Βλαχιώτης














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου