Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

ΕΙΡΗΝΗ ΛΙΒΑΝΟΥ - ΒΑΓΙΑ : ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ




'Γεννήθηκα στην Αθήνα.
Από πιτσιρίκα ήμουν ‘’ερωτευμένη,’’ με τη ζωγραφική και το όνειρο μου αλλά και το όνειρο των γονιών μου ήταν να καταφέρω να μπω στη σχολή Καλών Τεχνών. Αλλά αλλιώς τα λογάριαζα κι’ αλλιώς ήρθαν τα πράγματα. Ερωτεύτηκα πιο πολύ απ την ζωγραφική τον γεροδεμένο νεαρό του διπλανού μας κήπου τον Σεραφείμ Βάγια, κατοπινό συγγραφέα αστυνομικών μυθιστορημάτων. Κάθε που σχολούσα απ’ το σχολείο έτρεχα και έπεφτα ντυμένη με τη μαύρη ποδιά και το άσπρο γιακαδάκι του γυμνασίου στην αγκαλιά του αγαπημένου μου. Ίιισα –ίιισα που πρόλαβα να τελειώσω το γυμνάσιο. Ο γάμος μας έγινε λόγο ανωτέρας βίας και σε πέντε έξη μήνες Γεννήθηκε το μωρό μας. Μετά ήρθε και το άλλο . Αλλά ποτέ δεν ξέχασα την παλιά μου αγάπη τη ζωγραφική. Έτσι βρήκα άλλο τρόπο αφού η σχολή καλών τεχνών αποδείχτηκε όνειρο απατηλό. Γράφτηκα και μαθήτευσε αργότερα σε εργαστήρι ζωγραφικής της ΧΕΝ με καθηγήτρια τη Ζωγράφο Λιλή Παξιμαδά για τρία χρόνια. Και επιτέλους μετά από τόσες περιπέτειες το όνειρο μου πραγματοποιήθηκε!!!

Σας παραθέτουμε , από μια πλειάδα πίνακες της Ειρήνης αυτούς τους πέντε που απέμειναν. αφού μετά από ένα ατύχημα και μερικούς σπασμένους σπονδύλους σταμάτησε να ζωγραφίζει επαγγελματικά.


Δύο περιστέρια - Λάδι σε μουσαμά σε μία ενότητα
Διαστάσεις 80 x 80

Τριαντάφυλλα - Λάδι σε μουσαμά
Διαστάσεις 110 x 90

Κλαδιά με άσπρα τριαντάφυλλα - Λάδι σε μουσαμά
Διαστάσεις 100 x 80

Αλογα - Λάδι σε μουσαμά
Διαστάσεις 120 x 100

Ερωτική νύχτα - Λάδι σε μουσαμά
Διαστάσεις 1οο x 80



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου