Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

ΑΡΣΙΝΟΗ ΒΗΤΑ " τελείες και παύλες στο γκρίζο... "



Aς φύγουν όλα.Εγώ θα περπατήσω στις άδειες ακρογιαλιές , θα μαζέψω κοχύλια, θα αφήσω το γαλάζιο της θάλασσας να με συνεπάρει. Θα κοιτάξω τους μακρινούς μου ορίζοντες με της ελπίδας τα μάτια κι ας δακρύσω.Θα ανοίξω το βιβλίο μου σε νέες σελίδες χωρίς να κοιτάξω πίσω, ο σελιδοδείκτης μου δείχνει πάντα το παρόν.Θα ανοίξω τα χέρια για μια αγκαλιά στην ημέρα.Ας φύγουν όλα.Εγώ θα πάρω άλλο μονοπάτι αδιάβατο να περπατήσω.Κι ας χαθώ. Τι κέρδισα περπατώντας σε λεωφόρους ανοιχτές -ψεμάτων-;Ας φύγουν όλα.Τον ήλιο μου θα αντικρύσω κατάματα .Με αμέθυστο και τοπάζι, θα ζωγραφίσω τελείες και παύλες στο γκρίζο .Από μακριά η ελευθερία μου γνέφει...ακολουθώ παίρνοντας ανάσες μικρές, ζωογόνες...και χαμογελώ!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου