Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΟΥΧΑΣ - Μου λες '' το καίω '' πολύ....


Μου λες ότι το καίω πολύ
μα δεν σκέφτηκες αυτό με βοηθάει να ξεφεύγω....
Μπορεί κάποιες στιγμές Υπέρτατη να νοιώθω Ηδονή
κι' άλλες τον Πάταγο για όλα αυτά που απέχω...
Μη με κατηγορήσεις άδικα ξανά
γιατι θα τοβρεις πίσω,
εσύ που ξέρεις τι καύσιμα καίει η δική μου η καρδιά
σε ποιο Νεκροταφίο το κορμί μου έχω τάξει....?
Μη βιάζεσαι λοιπόν, κι' άκου μοναχά
ότι απέμεινε απ' τ' αποκόσμου το Εμπάργκο....
Φίλτατε, ματαίως να μ' ερμηνεύσεις προσπαθείς
με το φτωχό μυαλό σου που' χεις θρέψει,
νομίζεις πως για έχεις βούληση για κάθε τι,
μα πρέπει πρώτα να χορέψεις...
την δικια μου να κάνεις Διαδρομή,στον Θάνατο ν' αντέξεις....
Κι' όταν πας μέσ' στα Ρετάλια του μυαλού να πλατσουρίσεις
τότε θυμίσου του Εμβαπτισμένου ποιητή σου την Ιθάκη,
πως ότι δεις στο Πλαίσιο εκεί, είναι δικό σου έργο,
έλεος ποτέ από κανέναν μη ζητήσεις ούτε σκόντο
γιατι τότε θα σε φτύσουν όλοι οι Άγγελοι καταμεσής....
κι' ο βίος σου ταπεινός στα άδυτα θα πέσει και στον Βρόντο....
Δημήτρης Μούχας









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου