Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΙΑΝΔΡΑ " Σε μεγάλο ποτήρι " Α' ΒΡΑΒΕΙΟ στον 6ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του ΕΠΟΚ


    Το Α' Βραβείο του 6ου Παγκόσμιου Λογοτεχνικού Διαγωνισμού του ΕΠΟΚ 
    ( Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων Ελλάδος ) απονεμήθηκε στη Λογοτέχνιδα Χριστίνα Γαλιάνδρα για το ποίημά της "Σε μεγάλο ποτήρι 
    " 
    και ως αναγνώριση για τη συμβολή της στην προαγωγή των Αξιών της Ελληνικής Λογοτεχνίας .



  • Σε μεγάλο ποτήρι
    Κλείνω τα μάτια και ενώ η κοιλιά μου γουργουρίζει , ξεχνάω την πείνα. Κλείνω τα μάτια και ενώ πονάω , θαρρώ πως γιατρεύτηκα. Κλείνω τα μάτια και ενώ ακούω κραυγές , θαυμάζω τα γέλια π' αντηχούν στον αέρα. Κλείνω τα μάτια και ενώ τα χείλη μου έχουν ξεραθεί, εγώ δροσίζομαι σε μιά λίμνη μεγάλη. Κλείνω τα μάτια και ενώ τα δάκρυα κυλούν , ένα χαμόγελο ακουμπάω στο πικρό μου το στόμα.
    Κλείνω τα μάτια . Δεν ξέρω αν θα τα ξανανοίξω. Ετούτο ξέρω μόνο, πως ότι κι αν έχει γίνει, ότι κι αν γίνεται κι ότι κι αν γίνει... Εγώ λεύτερα θα πετάξω. Δεν ελπίζω σε ένα αύριο σάπιο , και δεν φοβάμαι κανέναν θάνατο... Τον ήπια ήδη σε ένα μεγάλο ποτήρι...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου