Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ " ΕΙΜΑΙ !! "




Είμαι ακροβάτης!!Περπατώ επάνω στο σκοινί μου,
χάος κάτω απ' τα πόδια μου,πυκνό βαθύ σκοτάδι!!!
Ομως βαδίζω σταθερά εγώ!! Και μοναχή μου,
απαξιώ το βάραθρο του λυσσασμένου Αδη...

Είμαι φακίρης!!!Περπατώ επάνω σε ξυράφια,
πάνω σε ξύλινα καρφιά,σε μπρόκες ατσαλένιες!!
Τοποθετώ τα θαύματα σε ξεχασμένα ράφια,
τα όνειρα που έκανα σε θήκες ασημένιες...

Είμαι αστρολόγος!!Περπατώ μαζί μαζί με τους κομήτες,
ξεφεύγω από τα γήινα! Σε άλλους γαλαξίες
ψάχνω να βρω το δίκιο μου!! Ανέραστοι αλήτες,
ψαλίδισαν τα θέλω μου,μου κλέψανε αξίες..

Είμαι ο μάντης των καιρών!! Προβλέπω καταιγίδα!!
Θα μας χτυπήσει αλύπητα,γι αυτό προφυλακτείτε!!
Ακόμα και ο ουρανός μας έστησε παγίδα!!
Ένα σας λέω,τους καιρούς,ποτέ μην φοβηθείτε.

Είμαι αντάρτης!!Ξεκρεμώ,σκουτάρι και τουφέκι
και τα κρεμώ στην πλάτη μου!! Το άδικο με πνίγει!!
Βάζω στο στόχαστρο αυτόν!!Που στέκεται παρέκει,
αυτόν που με διέλυσε και τραύματα μου ανοίγει...

ΖΕΡΒΟΥ ΤΡΙΑΔΑ






1 σχόλιο: