Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Ιστίου Τόπος,Δημιουργική Γραφή με τη Σοφία Νινιού - Ελένη Πιερρουτσάκου, «Για σένα»

Φωτογραφία, Δημήτρης Μπούκουρας



Δεν έχω τι να πω
Δεν έχω τι να γράψω
Δεν έχω κάτι να σκεφτώ
και πιο πολύ ν' αλλάξω.
Ίσως το πώς και το γιατί
Ίσως το ποιος και τον κανένα
Ίσως να ήθελα πολύ
να έχω πάλι εσένα.
Μα εσύ είσαι αλλού
κι εγώ εδώ.
Ακούω τη φωνή σου.
Νιώθω τα χέρια σου ζεστά
ν' αγγίζουν την ψυχή μου.
Ήρθες και πάλι σήμερα,
που σε έχω τόσο ανάγκη,
να με κοιτάξεις, να με δεις
και να μού πεις «εντάξει».


Ιστίου Τόπος,Δημιουργική Γραφή με τη Σοφία Νινιού

Ο διαδικτυακός αυτός τόπος δημιουργήθηκε για να φιλοξενεί τα κείμενα, που μέσω του μαθήματος της δημιουργικής γραφής, που διδάσκω, εμπνεύστηκαν και έγραψαν οι εκπαιδευόμενοι.
Αφορμή στάθηκε η συνεργασία μου την Άνοιξη του 2015 με τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης των Δήμων
Μοσχάτου-Ταύρου
Καλλιθέας
Αλίμου
Στο χώρο όμως αυτό φιλοξενούνται και τα κείμενα φίλων, που εξ αποστάσεως συμβουλεύω και διδάσκω.
Επέλεξα το μάθημα αυτό, γιατί πιστεύω στην απελευθερωτική του επίδραση στην ψυχή του ανθρώπου, γιατί τον εισάγει στην Τέχνη και του ανοίγει δρόμους στην έκφραση των συναισθημάτων του και στη διατύπωση της σκέψης του.
Σοφία Νινιού








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου