Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΔΕΚΟΥΛΟΥ - ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ' Στα χνάρια του Μάρτη '


Ξεπλένω τη γύρη
που τα βράδια γλυκά σκεπάζει την προσμονή μου,
με δυο μυρωμένες στάλες βροχής 
που γέννησαν τούτη την άνοιξη τα μάτια σου.
Ξεδιψώ στο γέλιο σου
που θυμίζει ξαστεριά μετά από καταιγίδα
και με δυο χείλη πετροκέρασα
ζωγραφίζω υποσχέσεις του αύριο
στον καιρό που μαρτυρούν οι γραμμές του προσώπου σου.
Ξεχνιέμαι στο πέταγμα των γλάρων,
που θωρώ να ξεκινούν απ' το βλέμμα σου,
σαν χαράζει
και με δυόσμο κι αγιόκλημα ραντίζω τα σύννεφα
σαν βρέχει, να μυρίζει η πλάση Παράδεισο.
Κι αφήνομαι Μάρτη μου,
τώρα πια που κατάφερα
να λιώσω τα χιόνια που σε στοιχειώναν
να μου κοινωνήσεις την άνοιξη
που έσπειρα στο διάβα σου.
Μάρτη μου...
Ρότα από γιασεμί μου.
1/3/16
Σταυρούλα Δεκούλου Παπαδημητρίου





2 σχόλια:

  1. Ομορφος να μας φανερωθεί ο Μάρτης, στα χρώματα της ανοιξης και τις μοσχοβολιές της ζωής ! Ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμή κυρία Γεωργία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή