Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

ΚΑΙΤΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΑΚΗ- ΧΑΣΟΜΕΡΗ : ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ







Γεννήθηκα στο Ηράκλειο της Κρήτης. Μετα τις εγκύκλιες σπουδές ήρθα στον Πειραιά , για τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο όπου κ διαμένω έκτοτε .Εργάστηκα στην Εθνική Τράπεζα . Η οικογένειά μου είναι η ζωή μου!Η ζωγραφική είναι ανάσα κ χαλάρωση.Είμαι αυτοδίδακτη, Ασχολούμαι επίσης με την αγιογραφία που μου αρέσει πολύ ως τέχνη κ τεχνική! Με λίγα λόγια ,μου αρέσει να βάζω χρώμα κ φως σε ότι μου φαίνεται μουντό, ακούγοντας μουσική και σιγοτραγουδώντας!!! 
Μία από τις χαρές που μας προσφέρει το f b είναι ότι γνωρίζεις αξιόλογους ανθρώπους όπως η κα Γεωργία Κοτσόβολου που με τιμά με τη φιλία της αρκετά χρόνια!Στα πλαίσια αυτής της φιλίας .έκανε μία ανάρτηση σχετική με τις ζωγραφιές μου!Σήμερα σκεφθήκαμε να επανέλθουμε με τα αποτελέσματα της νέας μου ασχολίας!το γνωστό σε πολλούς decoupage!!

  • Καίτη Παπαστεφανάκη - Χασομέρη 

ΒΟΤΣΑΛΑ 


















ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ




























Στεφανάκια λόγω της εορτής του Πάσχα κ της Πρωτομαγιάς!



































Πίνακες Ζωγραφικής της Καίτης Παπαστεφανάκη - Χασομέρη θα βρείτε εδώ
Αγιογραφίες της εδώ
Περισσότερα έργα της θα δείτε εδώ








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου