Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΝΟΥ " Ευαγόρας Παλληκαρίδης "

Το ποίημα της Ουρανίας Μπούρτζινου " Ευαγόρας Παλληκαρίδης " έλαβε το Β' βραβείο του 6ου Παγκόσμιου Διαγωνισμού του Ελληνικού Πολιτιστικού Ομίλου Κυπρίων 2016 (Ε.Π.Ο.Κ.) 



Τώρα που οι μέρες μου μετρούνται σε λεπτά,
ζητάτε μου να σας ειπώ για το νεκρό παιδί μου,
που οι Άγγλοι το επιάσασι στη φυλακή το ρίξαν.
Βασανιστήρια πολλά μερόνυχτα του κάναν,
σαν βγάλαν - από τρόμο - την απόφαση
να τον κρεμάσουσι σαν να ’τανε φονιάς!!

Μπήζω τα νύχια στην καρδιά.
βουβός το στήθος μου γρονθοκοπώ!…
Ξάφνου, τα υγραμένα μάτια μου υψώνω
κάνοντας το σταυρό μου.
κι όσες της κεφαλής μου τρίχες,
τόσες ευχές του στέλνω!

Καμάρι, γιος λεβεντονιός, της Κύπρου Μάνας γέννα,
έγγονος της Ελλάδος λατρευτός!
Τρανός της λευτεριάς μας εραστής,
το θάνατο ενίκησε στο κούρσεμα αυτό.
Αλύγιστος ο ήρωας, στητός σαν κυπαρίσσι!
Αδίστακτοι οι κατακτητές πιότερο εφοβήθησαν
στου χάρου την αγχόνη σπρώχνοντάς τον!

Καυχιέμαι για το Βαγόρα μου, το ένδοξο παλληκάρι,
που γλήγορα της λευτεριάς τα σκαλοπάτια ανέβη!
Μυριοστεφανωμένος, άυλος, αρχάγγελος στους ουρανούς,
αλάβωτη ψυχή, ιδέα υψηλή, παγκόσμια αλήθεια,
φως απαστράπτον.
Χαλάλιν της γλυκιάς σκλάβας πατρίδος!!!



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΡΤΖΙΝΟΥ
Μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας ΄Ενωσης Λογοτεχνών Ιδρυτικό μέλος και μέλος της Ελεκτικής Επιτροπής της Ένωσης Πνευματικών Δημιουργών Λακωνίας «Χείλων ο Λακεδαιμόνιος»









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου