Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

ΜΑΡΙΖΑ ΒΟΥΤΣΙΝΟΥ ΜΑΡΑΓΚΟΥ " Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΣΟΥ "

Andre Kertesz foto
Ηρθες! Σε περίμενα? Αυτό δεν θα το μάθω ποτέ! Απλά εσύ ήρθες , όταν οι πόρτες ήταν ερμητικά κλειστές και τρύπωσες από μια τόση δα μικρή χαραμάδα! Ισως έπρεπε να' ρθεις. Ισως πάλι όχι! Ισως σε έψαχνε η καρδιά. Ισως όχι! Εσύ ομως είσαι εδώ και αυτή η αλήθεια δεν θ' αλλάξει ποτέ πια! Ολα τα φεγγάρια και οι ήλιοι, όλοι οι αστερισμοί, καλύπτουν τους ουρανούς μου σαν τεράστιο έργο τέχνης, ζωγραφισμένο από τα χέρια υπέρτατου δημιουργού! Ρυάκια με γαλάζια νερά κυλούν τα συναισθήματα, μέσα μου , γύρω μου, πλάι μου! Ολα φαντάζουν πρωτόγνωρα θαρρώ! Ποτέ η λέξη Σ' ΑΓΑΠΩ δεν είχε τέτοιο χρώμα. Τόση ζεστασιά, τόση γλύκα, τέτοιο νόημα , που μετουσιώνει τις αισθήσεις! Κλείνω τα μάτια μου και ονειρεύομαι. Είσαι εκεί στο όνειρο, μια αλήθεια! Νιώθω, νιώθεις , νιώθουμε! Τόσα πολλά! Οι λέξεις αδιάφορες υποκλίνονται στη σιωπή μας! Μιλάς , μιλάω με την ψυχή! Ακούς μέσα από τον ήχο των χτύπων της καρδιά μου! Το ίδιο κι' εγώ! Δεν έχει νόημα και αξία η επαφή! Τέτοιες στιγμές, ενώνονται οι ψυχές με γέφυρες αόρατες, που τίποτα και κανείς δεν μπορεί να γκρεμίσει! Εσύ εκεί, εγώ εδώ! Κι ' οι δυο μαζί .....ΕΝΑ..... Μαρίζα Βουτσίνου-Μαραγκού





























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου