Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΡΙΝΑ ΣΟΛΔΑΤΟΥ - Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΩΝΩΝ


Τα στερνά φεγγάρια των ερώτων,
πριν την εποχή των μουσώνων,
ο θεριστής ουρανός
έστειλε την παράκληση να πάψουν οι ομιλίες.

Είδα το κύμα των ανθρώπων να ξεσπά βουβό
στο έλεος των κλαριών του μαύρου δένδρου.
Πισωγύρισα να κοιτάξω την σκιά π' ακολουθούσε,
σκιά γιομάτη παρελθόντος μεγαλείου.
Όλοι γυρόφερναν το δένδρο,
σκυφτοί και αδειανοί δεν ετόλμησαν,
ούτε μιάν στιγμή, να σηκώσουν το βλέμμα.
Τα στερνά φεγγάρια των ερώτων,
βουτηχτές των θαλασσών,
ταξίδεψαν την όρασή μου
στο ανέλπιστο τοπίο των λυγμών
που σιγοτραγουδούσαν.
Στους καλαμιώνες της θέλησης,
εκείνο το υπέργειο δειλινό, έμαθα.
Η εντολή ήταν σπουργίτι στην αγκάλη μου
και εκείνος ο έρωτας των ωρών μου πάνω στην γης,
το πλανεμένο σου χαμογέλιο.
Και όλα αυτά, πριν την εποχή των μουσώνων.
Αγάπη μου, του θολού χαμογέλιου ανάσα και γράμμα,
ταξιδευτή μου, στο πόνο των πραγμάτων
και στων ανέμων την γιορτή, σε καρτερώ.
Ταξίδεψε, πριν την εποχή των μουσώνων και των δακρύων.
Σε καρτερώ, οι άνθρωποι, ακόμα σκυφτοί, περιπλανώνται,
εγώ αόρατη κοιτώ.
Είμαι ο μουσώνας που έρχεται,
είμαι ο έρωτας, ο έρωτάς σου...
Και όλα αυτά, πριν την εποχή των μουσώνων...
"Τί και αν μετράει ο χρόνος" Μαρίνα Σολδάτου
** ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΑ**






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου