Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

ΜΑΙΡΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΚΗ " ΕΝΑ= ΕΣΥ κι ΕΓΩ "


Μη με γδύνεις....
Άσε με να φύγω ντυμένη
με γρίφους...
~τα αγγελικά φτερά χαμαί αφήνω..
.....................................................................
Ο μίτος με έβγαλε από του λαβυρίνθου το χαμό
μα κι αν τον έκανα υφαντό μεχρι να'ρθεις
τώρα δε με σώνει...!
Σκοτώνω τους μνηστήρες
να τους εκδικηθώ για τη λεηλασία της χώρας μου
και σπιλωμένη απο το άδικο
πανάκι κάνω τις ελπίδες
και σχεδία το κορμί-
να ξεπλυθώ στο κύμα..
να περάσω τις Συμπληγάδες
με την αγάπη περιστέρι..!!

Περίμενε με Ευάνθη μου
στο νησι των αμπελιών!
Ποτέ πια δεν θα διψάς
παρά για μένα ακόμη κι όταν με πίνεις!

Μόνοι δεν θα 'μαστε σε έρημη γη-
εγώ θα 'χω εσένα κι εσύ εμένα
μα θα 'μαστε πολλοί οι δυό '

ΕΝΑ θα σμίξουμε
ΕΣΥ κι ΕΓΩ !

( Μαίρη Γραμματικάκη)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου