Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

ΜΙΜΗΣ ΚΟΥΡΤΗΣ - ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ....

πηγή φωτογραφίας 



Μπήκες ακάλεστος,κι ανέβηκες
στη σκάλα της αυλής μου.
Μου χτύπησες την πόρτα κι εγω σου άνοιξα.
Είμαι φιλόξενος,μα έχεις μεγάλο θράσος.
Σ΄έβαλα στο σαλόνι της καρδιάς,
σε κέρασα γλυκό του κουταλιού,
και σου 'δωσα νερό να ξεδιψάσεις.
Κι εσύ αντί για ευχαριστώ,
χαιρέκακα μου μίλησες και είπες:
''Είσαι δικός μου'' κι εγώ τρόμαξα,
Παρέα με τους φίλουςμου,εστάθηκα κοντά σου.
Όπως θωρείς δεν είμαι μόνος μου
Μ' ένα μου βήμα ορθώθηκα μπροστά σου.
Σε κοίταξα κατάματα και σκιάχτηκες,
πάνε οι καιροί που έκανες τον καμπόσο.
Έπαθα κι έμαθα και δεν με ξεγελάς.
Θα σε ξορκίσω,δεν φοβάμαι τ' όνομά σου,
και σου φωνάζω ήρεμα και δυνατά!
''ΚΑΡΚΙΝΕ,στα ίσια κοίτα με,ΘΑ ΣΕ ΝΙΚΗΣΩ''.
Μίμης Κούρτης - Καισαριανή,4 Φλεβάρη 2 0 1 7.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου