Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

ΜΙΝΑ ΜΠΟΥΛΕΚΟΥ " Ο Κήπος της Γεσθημανής "



Κύριε,
μαζί Σου στάθηκα
κρατώντας το Άγιο Χέρι Σου,
να σε παρηγορήσω
σε τούτη την σκοτεινή ώρα
που πλησίαζε.
Την ώρα των Σκιών.
Την Ώρα του Ιούδα.

Πικρή η προδοσία
έσταξε σα δηλητήριο
με ένα φιλί στο μάγουλό Σου.

Κύριε,
δάκρυσα με τους λυγμούς Σου
και τις ατέλειωτες προσευχές Σου
στον Ουράνιο Πατέρα.

Έγειρα,
στην πονεμένη Σου καρδιά
και στα υγρά Σου μάτια.
Σπάραξε η ψυχή μου
στον πόνο Σου.
Αβάσταχτο Φορτίο
το φρικτό μαρτύριο,
που θα ακολουθούσε.

«Ουράνιε Πατέρα,
Λύτρωσε Με
από τούτο το Πικρό Ποτήριον
αυτή την ώρα της αναμονής»
λύγισα μαζί σου.

Ένας κόμπος τύλιξε τα σωθικά μου.
Συγχωρέσε τους.
Ήταν η τελευταία Σου παράκληση
σε τούτο τον κόσμο,
χωρίς κανένα ίχνος μίσους.


«Πάτερ ἄφες αὐτοῖς· οὐ γάρ οἴδασι τί ποιοῦσι»

Κύριε, άκουσα
τα τελευταία Σου λόγια
με συγκίνηση και δέος,
συγχωρέσε, τους σταυρωτές μου.

Ουράνιε Πατέρα,
Αξίωσε Με να γίνω
Μέγας Στρατηλάτης
στων Χερουβείμ το πρόσταγμα,
στον δρόμο που μου χάραξες,
στον δρόμο της απόλυτης αγάπης,
στον δρόμο της θέωσης.

Μίνα Μπουλέκου
Συγγραφέας-Ποιήτρια- Αρθρογράφος
Από την θρησκευτική μου συλλογή
«Το Σάλπισμα των Ψυχών»
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ 2016








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου